Gå til innhold

jeg eller mannen som reagerer feil.


Anbefalte innlegg

Skrevet

vår datter på to år har i kveld knust 2 figurer som betyr mye for meg.

jeg ble lei meg. gråt ikke men ble lei meg når hun gjorde det.

jeg snakke til vår datter og sa at man ikke kan gjøre dette.

 

far til barna kom i stua mens jeg snakka til jenta og sier bare ja er så smart å sette figurer der sånn. han snakka ikke til jenta vår engang.

jeg ble litt oppgitt over reaksjonen til mannen og gikk opp i 2 etasje istede.

han følger etter meg og kjefter på meg for at jeg i det hele tatt har ting som betyr mye for meg i stua.

 

figurene sto i en bok hylle. høyt opp. hun må stå på noe for å nå opp.

 

hvem reagerer feil her??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge to. Du burde holdt disse figurene unna, og han trenger ikke "gni" det inn.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jeg synes det holder at en kjefter, så greit at han ikke blandet seg. Men kunne jo støttet deg i din sorg over ditt tap ;)

Var han sur på deg?

Gjest peacock
Skrevet

Lov å si hva som er lov og ikke lov til barna.

 

Når det så er sagt kan det jo hende at mannen din reagerte på tonefallet ditt eller noe? En toåring skjønner ikke noe har mer verdi enn annet, så å kjefte er ingen bra ide. Og å bli så lei seg at man forlater rommet var vel også litt i overkant, tror ikke barnet skjønte noe som helst.

Skrevet

Jeg synes det holder at en kjefter, så greit at han ikke blandet seg. Men kunne jo støttet deg i din sorg over ditt tap wink.png

Var han sur på deg?

 

ja han er sur på meg.

sur enda. lang tid etter.

Skrevet

Mye av mitt har blitt knust etter jeg ble mor. Og det nytter ikke sippe over hver eneste ting og bli skuffet over at toåringen ødela noe som betyr mye for deg. SLIK Må DU GJEMME! Måte på hva en stakkars toåring skal skjønne.

Jeg har bare billig ting stående fremme som tåler litt lek men som det heller ikke er verdens undergang om blir ødelagt. Jeg 20 år eldre enn barnet ditt og er fortsatt uheldig og knuser ting ;)

Skrevet

Lov å si hva som er lov og ikke lov til barna.

 

Når det så er sagt kan det jo hende at mannen din reagerte på tonefallet ditt eller noe? En toåring skjønner ikke noe har mer verdi enn annet, så å kjefte er ingen bra ide. Og å bli så lei seg at man forlater rommet var vel også litt i overkant, tror ikke barnet skjønte noe som helst.

 

jeg gikk da far begynte å bli sur på meg. og jeg orker ikke det

Skrevet

Det er mulig at de ikke burde ha stått der i det hele tatt, men det er veldig ufint av ham å komme med sarkastiske bemerkninger når noe du er glad i har gått i stykker.

Skrevet

Mye av mitt har blitt knust etter jeg ble mor. Og det nytter ikke sippe over hver eneste ting og bli skuffet over at toåringen ødela noe som betyr mye for deg. SLIK Må DU GJEMME! Måte på hva en stakkars toåring skal skjønne.

Jeg har bare billig ting stående fremme som tåler litt lek men som det heller ikke er verdens undergang om blir ødelagt. Jeg 20 år eldre enn barnet ditt og er fortsatt uheldig og knuser ting ;)

Hvorfor alltid dette behovet for å tillegge folk ting? Hvor tar du det fra at hi SIPPA?

Hun sier jo tvert imot at hun IKKE gråt, men snakket med jenta og sa at hun ikke måtte gjøre sånt. Og DET er vel greit eller? Det er vel en naturlig del av oppdragelsen å lære barn at de ikke får knuse ting?

 

At hun blir lei seg for at mannen et så lite følsom at han kjefter på henne fordi hun blir lei seg over noe hun er glad i blir ødelagt, er da helt naturlig.

 

Her ødela sønnen vår fars mobil som han var dum nok til å legge på bordet. Skulle jeg da gnidd inn hvor dum han hadde vært som la den der, eller antatt at han skjønte dette selv og heller gitt ham sympati tro???

Skrevet

Noe som en er glad i og som er knusbart bør helst gjemmes i en boks til barna ikke er så langfingra...

Små barn er nysgjerrige og går langt for å få tak i det som fanger øyet dems. Om noe har økonomisk eller sentimental verdi skjønner de ikke bæret av..de vet bare at gjenstanden er interessang og at den bør utforskes..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...