Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #1 Skrevet 12. oktober 2012 Fikk pappa slag og var høgresidig lammet. Han hadde 10 % funksjon i høgre armen, og det var det. Idag går han selv, han halter, men det er fordi at en muskel er av, han kan bruke høgrehanden mye, han kan knyte sko, trykke på fjernkontrollen og diverse ting, han er nesten helt fin, er bare noe finmotorikk som må fikses. Og han fikk ett stort slag, der det tok 16 timer før han fikk behandling. Jeg er så GLAD!!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #2 Skrevet 12. oktober 2012 Puh! Da var det enda godt at du skrev hundre innlegg om dette og tok deg fri fra jobb i 2 uker.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #3 Skrevet 12. oktober 2012 Så bra at det gikk bra med faren din:)) Skjønte ikke helt kommentaren til anonym over her. Noe jeg har gått glipp av?
Musemorbr / Skrevet 12. oktober 2012 #4 Skrevet 12. oktober 2012 Hurra for den sterke pappaen din. Det er jeg kjempeglad for å høre. Nå håper jeg du klarer puste lettere og sove godt, for bedre enn dette kunne det umulig ha gått.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #5 Skrevet 12. oktober 2012 Puh! Da var det enda godt at du skrev hundre innlegg om dette og tok deg fri fra jobb i 2 uker. Hehe, tenkte akkurat det samme Hadde skjønt det om det hadde vært mannen din, men det er din far.. til og med farmora mi på 70 klarte seg alene uten hjelp etter slaget.. I`m just sain`
Musemorbr / Skrevet 12. oktober 2012 #6 Skrevet 12. oktober 2012 Puh! Da var det enda godt at du skrev hundre innlegg om dette og tok deg fri fra jobb i 2 uker. Så usselt av deg Fy!
Musemorbr / Skrevet 12. oktober 2012 #7 Skrevet 12. oktober 2012 Gi dere da, folkens. Det må være lov å bli livredd når man tror pappaen sin kan komme til å dø. Dere kunne sikkert reagert annerledes enn dere tror, dersom det skjedde dere.
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 12. oktober 2012 #8 Skrevet 12. oktober 2012 Så fint å høre Skjønner at du har vært fortvilet over det som skjedde!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #9 Skrevet 12. oktober 2012 Gi dere da, folkens. Det må være lov å bli livredd når man tror pappaen sin kan komme til å dø. Dere kunne sikkert reagert annerledes enn dere tror, dersom det skjedde dere. Har hatt flere som har hatt slag. og andre alvorlige sykdommer, i familien, men spammer ikke ned nettfora av den grunn. Nå vet jeg hvem hun er og hun tar en tendens til å skrive MANGE innlegg når hun blir opphengt i noe eller når noe skjer i livet hennes. Kanskje derfor jeg legger så godt merke til det.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #10 Skrevet 12. oktober 2012 Selvsagt er det lov å være livredd og skrive innlegg om det her inne, men det er jo måte på skriverier og oppheting rundt dette. å få problemer med jobben midt oppi alt dette fordi hun må være barnevakt for faren som hadde klart seg utmerket godt selv.. man blir litt lei kan man si. Syns det er flott at faren er såpass oppegående, men ett sted går grensa for de fleste
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #11 Skrevet 12. oktober 2012 Ja, jeg skriver mange innlegg når jeg blir opphengt i noe, og det er fordi at ingen av de som svarer meg svarer skikkelig Og jeg tok meg ikke fri fra jobb i to uker, jeg sa en uke, KANSKJE to, og skal på jobb igjen mandag. Som jeg skrev, så var slaget stort, og det var ingen som visste hvordan dette kom til å gå. Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men i forhold til familie, så betyr ikke jobb noe for meg, og jeg kommer ALLTID til å dra til familien min dersom noe sånt skjer. Jobben betyr ingenting for meg så lenge det er snakk om familie. Og familien min trengte meg, min far var syv timer hjemmefra, og min mor måtte dra ned. Jeg har småsøsken som ikke kunne være alene her... Så si hva dere vil, men det faktum at jeg tok meg fri fra jobb for å være hos familien i en usikker stund og ekkel situasjon, ser ikke jeg på som noe galt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå