Gå til innhold

Kjedelig, jeg vet.. Hvilken vogn til Thailand?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tar jeg med? Har en Mistral som jeg funderer på. Mini er en gnien sover, så må ha litt ro og helt rett liggestilling. Sover best i sjal, men ser ikke for meg jeg bærer to-tre timer i varmen.. Kan også ta med Bugaboo og Babyjogger city elite. (har prampack) Hva hadde dere valgt? Å kjøpe noe nytt utgår, da tror jeg jeg blir singel.. (har brukt vogn 3 ganger på et år, så heeelt unødvendig at vi har en, langt mindre 3;)

Mini er 14 mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva tar jeg med? Har en Mistral som jeg funderer på. Mini er en gnien sover, så må ha litt ro og helt rett liggestilling. Sover best i sjal, men ser ikke for meg jeg bærer to-tre timer i varmen.. Kan også ta med Bugaboo og Babyjogger city elite. (har prampack) Hva hadde dere valgt? Å kjøpe noe nytt utgår, da tror jeg jeg blir singel.. (har brukt vogn 3 ganger på et år, så heeelt unødvendig at vi har en, langt mindre 3;)

Mini er 14 mnd

Jeg hadde tatt med BJ, uten tvil. Knall god vogn som poden kommer til å sove godt i. Den har jo også den geniale kalesjen som kan trekkes godt frem og skjerme godt mot sol og inntrykk, den er samtidig smidig og god å trille på alle underlag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...