Gå til innhold

Juliea er digg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var ute på byen sist helg og gjett om den MILFen kan å feste..og pule..Jeg elsker henne!!!! Fineste baben i landet

Klem

Hans-Omar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er tydeligvis det største dasset, Hans Olav eller hva faen du kaller deg for!

Skrevet

Hehe..Du er nok bare misunnelig

Klem

Hans-Omar

Skrevet

Nei, jeg liker Juliea og hvis det er tilfelle at du har hatt det.gøy med henne på byn synes jeg det er respektløst å skrive sånne ting her! Men jeg tror du er en anonym mobber.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Tusen takk! Ja gjett om jeg kan feste! Sto opp bardisken hele lørdag natt, men sto der med to menn og ingen av de het Hans Omar.. Sexen uteble selvom du har her rett jeg er fantastisk god i senga:)

Skrevet

Nei, jeg liker Juliea og hvis det er tilfelle at du har hatt det.gøy med henne på byn synes jeg det er respektløst å skrive sånne ting her! Men jeg tror du er en anonym mobber.

Er nok bare noen som desperat prøver å lage en "morsom" tråd.. *Gjesp*

Skrevet

Er nok bare noen som desperat prøver å lage en "morsom" tråd.. *Gjesp*

I know.... Synes bare det er så utrolig patetisk å henge ut folk på den måten. Juliea er sporty og tar det med et smil, men jeg følte for å slenge litt dritt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...