Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #1 Skrevet 12. oktober 2012 Vi var ute på byen sist helg og gjett om den MILFen kan å feste..og pule..Jeg elsker henne!!!! Fineste baben i landet Klem Hans-Omar
Linn2007 Skrevet 12. oktober 2012 #2 Skrevet 12. oktober 2012 Du er tydeligvis det største dasset, Hans Olav eller hva faen du kaller deg for!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #3 Skrevet 12. oktober 2012 Hehe..Du er nok bare misunnelig Klem Hans-Omar
Linn2007 Skrevet 12. oktober 2012 #4 Skrevet 12. oktober 2012 Nei, jeg liker Juliea og hvis det er tilfelle at du har hatt det.gøy med henne på byn synes jeg det er respektløst å skrive sånne ting her! Men jeg tror du er en anonym mobber.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 12. oktober 2012 #5 Skrevet 12. oktober 2012 Tusen takk! Ja gjett om jeg kan feste! Sto opp bardisken hele lørdag natt, men sto der med to menn og ingen av de het Hans Omar.. Sexen uteble selvom du har her rett jeg er fantastisk god i senga:)
Marjoriee Dawes Skrevet 12. oktober 2012 #6 Skrevet 12. oktober 2012 Nei, jeg liker Juliea og hvis det er tilfelle at du har hatt det.gøy med henne på byn synes jeg det er respektløst å skrive sånne ting her! Men jeg tror du er en anonym mobber. Er nok bare noen som desperat prøver å lage en "morsom" tråd.. *Gjesp*
Linn2007 Skrevet 12. oktober 2012 #7 Skrevet 12. oktober 2012 Nei, jeg liker Juliea og hvis det er tilfelle at du har hatt det.gøy med henne på byn synes jeg det er respektløst å skrive sånne ting her! Men jeg tror du er en anonym mobber. Er nok bare noen som desperat prøver å lage en "morsom" tråd.. *Gjesp* I know.... Synes bare det er så utrolig patetisk å henge ut folk på den måten. Juliea er sporty og tar det med et smil, men jeg følte for å slenge litt dritt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå