Gå til innhold

Celleprøve i første trimester..


Ruger på nr 2

Anbefalte innlegg

Jeg var på ul i dag, 9+2, hos Lundring på Jessheim. Han er jo spesialist og ekspert og så videre;-) Han tok en celleprøve da det er flere år siden sist. Det gjorde egentlig ordentlig vondt... Kjentes ut som den spatel-tingen sugde seg fast, og han sa noe om at smertene kom fordi livmorhalsåpningen ble liggende i klem. Det kan vel ikke være bra?? Han tok det hele med knusende ro og sa celleprøve ikke ga abortrisiko. Men tenker i etterkant på denne klemmingen? Kan det irritere på seg en sa i verste fall?

Så forøvrig en dansende bamsemums med sterke hjerteslag. Fikk høre de på høytaler, fikk se og fikk med bilde i 3D, og fikk cd med bilder og video:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok også celleprøve - å det går helt helt fint :)

Skikkelig uggent, men skal ikke gi noen abortrisiko, og han kan sikkert greia si. Ta det helt med ro!

Herlig å se en liten herlig skapning <3 vide og allting, heldiggrisen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok også celleprøve ved UL i uke 7. Dette er helt vanlig, og embryoet ligger langt ifra der celleprøven blir tatt. Vet derimot ikke hva det vil si og ha livmorhalsåpningen i klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var den metall-dingsen han puttet inn som klemte på livmorhalsåpningen.. Så den er ikke i klem fortsatt :) Men alt kjennes normalt ut, så er nok bare jeg som bekymrer meg for alt. Han sa etter ul-undersøkelsen at nå kunne jeg senke skuldrene. Sjansen for abort var nå minimal. Han hadde vwl ikke sagt det hvis han hadde ødelagt noe der nede:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...