Gå til innhold

Hvordan er det med dere?? Vi rykker stadig opp på lista over terminklubber:)


Desemberprins kom 20des :)

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha nr 2 nesten 7 år etter 1 mann (med samme mann). Er i dag 12.10.12 29 uker og 6 dager i svangerskapet. Jobber 100% og koooser meg, har lagt på med 5,5kg, men får se hva vekta sier når jeg skal til jm på mandag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går bedre og bedre egentlig :D Lykkelig over det.

I god form, men har en meget aktiv krabat i magen, så sliter litt med å få nok søvn egentlig.

 

Er 32+2 i dag, og skal jobbe en liten måned til før jeg går ut i permisjon. Har ikke lagt på meg stort siden starten, men gikk mye ned i begynnelsen. Skal vi ta vekt før graviditet er jeg +3kg max.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også ha nr 2 litt over 7 år etter 1. mann (jente) Men jeg bar ny mann... 13.10. er jeg 32+5. Har vært sykmeldt nesten hele svangerskapet :( Lagt på meg 7-8 kilo til nå, og er redd det skal stige raskt på slutten. La på meg en god del forrige svangerskap.

Begynner og bli lei for ting er blitt mye tyngre fysisk de siste dagene. Gleder meg veldig til og holde prinsessa mi i armene <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 uker i dag, woohoo! Jobber fullt, og alt står bra til med knøttet i magen. Har en storebror i hus som blir fire i januar, så husker jo litt fra sist da. Har vel gått opp 5-6 kilo, og sier meg forsåvit ganske fornøyd med det, til tross for noen kilo ekstra fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukene går så fort! "Bare" 30+3 i dag, men syntes det går fort nå! Det meste til mini er kjøpt inn, og bagen er så og si pakket. Godt hva som er gjort! Har ikke vasket babyklærne enda, men tenkte å begynne til uka.. Er førstegangs, og jobber ca 50%, syntest det går greit.. Blir spennende å følge hverandre fremover :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen er bra men håper at det ikke blir alt for mange flere kilo... Jeg er i uke 34 og har lagt på meg 11,5 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 34 og gått opp 8 kg.. Håper jeg holder meg under 10 kg og ingen strekk merker:)formen er rimelig grei, bare trøtt og sliten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33+4 - begynner å bli tungt. lille looloo sparker masse og jeg blir mer og mer forelsket i han. lille puselusen til mamma. gleder meg til å møte han.

jeg sover mer og mer og gjør mindre og mindre.

det har vært mye familie besøk i det siste. idag måtte jeg legge meg ned på sofaen fordi jeg fikk skikkelig vondt i magen. løftet og støvsugde og det ble for mye. har funnet ut at jeg ikke kan holde på slik som før. jeg glemmer liksom at jeg er gravid. merker nå at jeg har "mage" og kan ikke bøye meg og løfte ting.

og i det siste har jeg fått følelse av at lille looloo kommer tidligere enn antatt. vet ikke hvorfor. bare fikk et "syn" plutselig. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå 30+5,og det begynner å bli tungt.......Det meste er slitsomt,og jeg strever med søvnen.Hadde en god natt igår hvor jeg sov sammenhengende fra 23.30-8.30,følte med superfit!! Rart hva som gleder en for tiden,haha! Er 80% sykemeldt,og har egentlig gode dager.Pusler litt rundt her,vasker og rydder innimellom.Men mye av tiden går til å slappe av på sofaen foran tv med strikketøy. Hver dag kl 12 prøver jeg å få med meg "Barnet i magen" på TLC.Så da sitter jeg her og snufser etter hver fødsel,helt utrolig så fort tårene renner.........!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Så er det mindre enn 1 mnd til termin, er offisielt i uke 36 i morgen onsdag. Er fremdeles i god form, men blir for trøtt på ettermiddagene.

 

Neste uke jobber jeg 50% også er det 100% mammaledig fra 19. november. Kjenner at det er etterlengtet nå!

 

Magen vokser, og jeg må være kreativ for å kle på og av meg selv :P Sliter med nattesøvnen, for jeg får absolutt ikke hvile litt på høyre side innimellom, da proteseteres det fra hun i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det mindre enn 1 mnd til termin, er offisielt i uke 36 i morgen onsdag. Er fremdeles i god form, men blir for trøtt på ettermiddagene.

 

Neste uke jobber jeg 50% også er det 100% mammaledig fra 19. november. Kjenner at det er etterlengtet nå!

 

Magen vokser, og jeg må være kreativ for å kle på og av meg selv :P Sliter med nattesøvnen, for jeg får absolutt ikke hvile litt på høyre side innimellom, da proteseteres det fra hun i magen.

 

trodde et lite øyeblikk at det var jeg som hadde skrevet innlegget. men så kom jeg på at vi har termin på samme dag... hehe.. blir også 36 uker imorgen og skal ha permisjon fra 19. nov.

men jeg er sykemeldt da.. så for meg blir ikke det noe stor forandring med den delen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må nok innrømme at jeg drar til legen i morgen for å be om en gradert sykemeldign, er blitt veldig sliten i det siste og har mer kynnere enn jeg egentlig vil ha.....nattesøvnen er et kapittel for seg selv :( HATER å måtte gi opp :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg må nok innrømme at jeg drar til legen i morgen for å be om en gradert sykemeldign, er blitt veldig sliten i det siste og har mer kynnere enn jeg egentlig vil ha.....nattesøvnen er et kapittel for seg selv :( HATER å måtte gi opp :(

 

Hva er det du gir opp føler du ?

Jobbe gjør du resten av livet...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sikker på at jeg kom til å klare å jobbe 100% fram til permisjonsstart, men legen ville det annerledes. Etter et par uker med hosting dro jeg til legen, og han mente det kunne være bronkitt og ville sykmelde meg de siste to arbeidsukene mine. Jeg ville ikke sykmeldes 100% men sa ja til 50%. Rett og slett fordi det ville vært kjedelig å være hjemme i 5-6 uker om ungen kommer etter termin. Nå har jeg vært hjemme i de to ukene 50% (siste dag på jobb i morgen før permisjonen faktisk starter) og det har hjulpet betraktelig på formen. Har hatt mye mer overskudd og vondtene mine har blitt borte. Jeg av alle følte det som et nederlag, men må inrømme at jeg har snudd på tankegangen og skjønt at kroppen min trengte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må nok innrømme at jeg drar til legen i morgen for å be om en gradert sykemeldign, er blitt veldig sliten i det siste og har mer kynnere enn jeg egentlig vil ha.....nattesøvnen er et kapittel for seg selv :( HATER å måtte gi opp :(

 

Hva er det du gir opp føler du ?

Jobbe gjør du resten av livet... :)

 

Det er sant :) men av en merkelig grunn så fikk hodet mitt for seg at jeg skulle klare å jobbe ut til permisjonen, var liksom litt "status" for meg selv.......men må nok innse at en kan ikke være super kvinne. Og DET er noe jeg ikke lærer :( Men må innrømme at det er super kos å følge datteren til skolen uten at hun må på sfo og sove klarer jeg ikke enda om natta, var nok det som tok knekken på meg ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...