Gå til innhold

Spiral og velutstyrt mann.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter enda en diskusjon med legen min ang spiral, så trenger jeg erfaringer fra noen som har/har brukt det selv og har en gubbe som har større tass en normalen.

Har hørt om menn som har stukket seg på den strengen(?) som stikker ut, og gubben ble hvit og tok seg til skrittet da jeg fortalte om spiral osv. Altså ikke veldig ivrig på at jeg skal få det :P

Legen min påstår bastant at menn ikke klarer å treffe strengen, for den kan klippes veldig kort.

Vi har ikke råd til å bruke 1500,- (som madamen sa at det koster...) til å få satt den inn, og ende med og måtte ta den ut om gubben kjenner den.

Hørt at menn har stukket seg selv om strengen er klippet til minimal lengde, så jeg vet ikke. Vi vil jo helst slippe kondomer, og p-piller kan jeg ikke gå på lenger.

P-sprøyte får jeg ikke pga det visstnok kan øke faren/forverre depresjoner...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt spiral to ganger. Den første gangen ble den satt inn av fastlegen, og gubben kjente den. Ikke at det var vondt, men han kjente at den var der. Den andre gangen ble den satt inn av en spes.gyn og nå kjenner han den ikke. ante ikke at det kunne variere jeg...

Skrevet

Jeg hadde spiral for lenge siden.. ex'en min er godt over snittet (ca 24-25 cm) og han fikk så vondt at vi til slutt ikke kunne ha sex. Ja, han fikk faktisk så vondt at han til slutt ikke klarte å få den til å stå, fordi han var redd det skulle gjøre vondt.

Jeg gikk til gynekolog for å få klippet strengen 3 ganger. han kjente den uansett.. så jeg tok den til slutt ut.

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Jeg har kobberspiral (noe herk forresten), og jeg har klipt trådene korte.

Jeg hadde en partner som var godt over gjennomsnittet stor. Han stakk seg aldri på trådene, men han ble litt sår etterpå sa han :(

Skrevet

Jeg har hørt at det er verre jo kortere tråden blir klippet jeg?

Tråden er jo laget av et materiale som ligner på fiskesnøre og om det er helt kort kan mannen stikke seg på det, men om det er litt lenger er det mykere og ikke vondt... Men jeg vet ærlig talt ikke.

Jeg ville tatt turen til en gynekolog, de vet mer enn fastlegen om slike ting.

Skrevet

Min mann kjente den også....Jeg kan ikke bruke pille, prøvd kobberspiral med store blødninger, nå har jeg p-stav og veldig fornøyd.

Skrevet

Jeg har hatt HM og var veldig fornøyd. Fikk den satt inn av fastlegen, og ett par uker seinere var jeg på kontroll. Han (legen) spurte om min mann kjente noe til den, for isåfall kunne han klippe snorene kortere. Hverken meg eller min mann har merket noe til den, har ingenting negativt å si om hormonspiralen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...