Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #1 Skrevet 12. oktober 2012 Når jeg smiler får jeg masse!! smilerynker rundt øya og i kinna. Men når jeg er alvorlig må jeg helt opp i speilet for å se en-to svake streker rundt øye. Har jeg rynker?
Salomine Skrevet 12. oktober 2012 #2 Skrevet 12. oktober 2012 Nei ifølge en venninne som driver hudpleiesalong er ikke det rynker. Rynker er ifølge henne rynker som er der selv om du legger deg flatt ned og er helt avslappa i ansiktet. Hvis du da ser deg i et speil og har rynker, så er det rynker som er der for å bli
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå