Gå til innhold

Voksne som tygger tyggis med åpen munn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er bare så overrasket over voksne kvinner som ser både velstelt, oppegående og fornuftige ut som tygger tyggegummi med åpen munn, slafser og blåser bobler mens de tygger.

De er sikkert pertentlig når de spiser, men noe glemmes når de tygger tyggis. Tygger ivrig, med åpen munn som lager de utroligste smattelyder man skal lete lenge etter.

Hadde ikke "reagert" om det var en 13 åring, men voksne damer???

Æsj...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg. Ser ikke pent ut nei. Samme om det er damer eller menn, slafsing tygging blåsing av bobler, passer ikke . Hva man gjør hjemme i sin egen stue får hver og en avgjøre, men ikke "ute blant folk"

Skrevet

Syns det er skikkelig kult jeg... Blir liksom tatt tilbake til tenåra liksom...

Skrevet

Mannen min er fæl til det, han har meget gode spisevaner ved bordet, men ikke med tyggis. Tror jeg er på god vei til å mobbe tyggislysten ut av han da ;)

Har også lagt ned generelt tyggisforbud i bil, orker ikke den irriterende greia i en tett blikkboks!

Skrevet

Ååh, det finnes ikke noe mer irriterende! Når det står noen bak meg i køen på butikken og slafser så får jeg lyst å snu meg, knipe de rundt munnen og plukke tyggisen ut av munnen dems! Dette irriterer meg til vanlig , nå når jeg er gravid så er jeg nesten nødt til å gå derfra :P

Gjest Tullmusa83
Skrevet

Burde vært burra inne. Jobbet en stund på kafe og når jeg så enne stamgjesten kom fikk jeg ondt i magen fordi jeg grudde meg til å måtte stå å a imot bestiling fra noen som slafset tyggis framfor meg.

Nå er jeg ganske direkte så er ingen som slafser tyggis på besøk her da de vet det gir meg angst.

Skrevet

Kjenner jeg blir sur bare av å lese tråden! Æsj!!! Hater at voksne folk tygger tyggis med åpen munn:-( søstra mi tar nesten knekken på meg nå som jeg er gravid og muggen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...