Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #1 Skrevet 12. oktober 2012 Ikke bra!! Har fått innvilget øyelokkoperasjon pga veldig tunge øyelokk, så den er grei. Men har det siste halve året blitt plutselig gammel. Har fått masse mimikklinjer, masse linjer under øynene og i tillegg har jeg store arr på kinnene etter betente kviser da jeg var gravid. Hvor begynner jeg? Skal selvfølgelig ta restylane når jeg får råd til det, men det har jeg ikke nå. Noen som har erfaring med hudforyngelse?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #2 Skrevet 12. oktober 2012 Sjekk kostholdet ditt. Det betyr mye. Hva er restylane?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #3 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg betalte for å ta poser under øynene samtidig som jeg tok tunge øyelokk som jeg fikk dekket:-) Ble ti år yngre! Ellers er det vel sunn mat, mye vann, frisk luft og trening som holder huden sunn og:-)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #4 Skrevet 12. oktober 2012 Når dere sier tunge øyelokk. Kan dere gi meg et eksempel på det? Bilde.
Gjest Miryks Skrevet 12. oktober 2012 #5 Skrevet 12. oktober 2012 Når dere sier tunge øyelokk. Kan dere gi meg et eksempel på det? Bilde. Oi, det må være vanskelig å google. I overskriften leste jeg 35 år og HUNDEN min raser sammen. Tenkte "jøssenavn, en hund på 35 år?!'" Ble litt skuffet når jeg så at det gjaldt huden til hi Dessverre har ikke jeg noen tips å komme med ang det du spør om :/
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 12. oktober 2012 #6 Skrevet 12. oktober 2012 Kriteriet jeg fikk det dekket på var at huden hang over øyevippene, og at det ødela noe for sidesynet.... Om du tror du kan få det dekket, er det bare å be fastlegen skrive en henvisning, så er det spesialister som tar vurderingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå