Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #1 Skrevet 12. oktober 2012 Har nulle erfaring, så hva bør jeg passe på? Har fått tilbud om å kjøpe noen konsert billetter, som jeg gjerne vil ha. Hva bør jeg gjøre for ikke å bli lurt? Skjønner selvsagt at jeg ikke må betale før jeg får billettene...
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 12. oktober 2012 #2 Skrevet 12. oktober 2012 ikke betale før de sender hvertfall. For et par år siden tapte jeg 3000 kr for jeg var så desperat etter et par konsertbilletter. billettene dukket såklart aldri opp.. dum som et brød davettu har handlet mye på finn etter det og bruker paypal. da er man ganske sikker.. for man godtar ikke betalingen før man har fått og godkjent varene. Lykke til
Papegøyeblomst Skrevet 12. oktober 2012 #3 Skrevet 12. oktober 2012 Bruk finn.no sin betalingsgranti... Jeg har kjøpt mye fra Finn, men kun rundt om i Oslo, hvor jeg bor, så har stort sett hentet ting og betalt direkte...Du kjenner ikke noen i nærheten av de som selger billettene som kan møte opp personlig og betale for deg?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #4 Skrevet 12. oktober 2012 Nei, har dessverre ikke det. Satt inn en annonse på finn, og er en som har kontaktet meg på mail. Hvordan går vi frem nå da?
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 12. oktober 2012 #5 Skrevet 12. oktober 2012 Bruk finn betalingsgaranti. Og ikke slipp opp betalingen før du har sjekket at billettene faktisk ligger i konvolutten. Mange som hår gått på en smell ved å velge posoppkrav og, endt opp med å hente en stein i stedet for en mobil på Posten....
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 12. oktober 2012 #6 Skrevet 12. oktober 2012 Har og postoppkrav.... Drittastatur:-)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #8 Skrevet 12. oktober 2012 Han har oppgitt kontonummeret sitt nå. Skal jeg bare si at eg vil benytte meg av finn`s betalingsgaranti? Er helt grønn på dette ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå