Gå til innhold

Bukplastikk!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjeeelp.... Driver og teller ned til neste torsdag, for da skal jeg ta mini bukplastikk med fettsuging av hele mage og flanker. Gler meg fært til å bli kvitt magen og kunne kle meg akkurat slik jeg ønsker. Samtidig er jeg utrolig nervøs for selve oprasjon, blir det så bra som jeg håper og ikke minst... Hvor vondt får jeg etterpå ?? :S

Noen her som har gjennomført samme oprasjon ? Fornøyde ? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg har gjennomført bukplastikk, da full bukplatsikk meg fettsuging.

Jeg tok operasjonen etter å ha gått ned 60 kg, og hadde mye løs hud hengende. Det ble fjernet 3 kg hud fra magen. Magen ble snittet opp fra side til side, jeg har en ny navel og et stort arr som går tvers over magen nede ved trusekanten.

Etter opersjonen så måtte jeg gå med en veldig stramt medisinsk korsett i 8 uker, 24 timer i døgnet. Det er hull i korsettet så du må gå på do med det på.

jeg hadde også to dren på hver side av magen til av ta unna alt av blod og puss som rant ut. Det ble et problem med drenene, de ble tette så blodet rant ikke ut men la seg som en murstein i magen, det er der fortsat.t.

Mage musklene mine ble skjært over, så all tyngden kom på ryggen min, fikk veldig vondt i ryggen. Klarte ikke å rette meg opp på 10 uker, både pga. ryggen men også pga hvor vondt opersjons såret var.

Jeg har ikke følelse i nederste del av magen og bak på hver side mot ryggen. Jeg er konstant kald bak mot ryggen og siden av magen.

Men til syvende og sist er jeg glad for at jeg tok opersjonen.

Men hver klar over at det er veldig vondt og rekovalisens tiden er lang!

Lykke til! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Takk for svar Linus82 :)

Med meg går det kjempe bra nå, hadde noen harde første dager. Har tatt en mini bukplastikk med lipo av mage og flanker. Har ikke dren, heldigvis. Nå er jeg oppe å går, krokbøyd selvfølgelig. Det går fremover for hver dag.

Er så glad jeg tok denne oprasjonen. Har snik tittet litt, hengebuken er VEKK :D Det gir meg motivasjon til å takle ubehag og smerter innimellom. Gleder meg veldig til å få av korsettet, det begynner allerede å irritere meg....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...