Gå til innhold

fredags skravletråd :) jeg drikker julebrus og lager karamellpudding!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og venter på at min fantastiske karamellpudding skal bli ferdig.. nipper til ei julebrus (skamme meg) og tråler forumet for noe interessant å lese om. Lite å finne gitt :P

Hva skal dere i kveld? Her skal det bakes til den store gullmedaljen for vi skal feire 2 års dagen til jenta vår i helga. Så da har jeg begynt på puddingen og følger videre på med pavlova bunn etterpå.

Lurer litt på hva for noe enkelt men supergodt vi skal lage oss i kveld etter snuppa har lagt seg.. men mellom bakinga. Forslag? må være veldig kjapt. men ikke pølse og lompe liksom.

Kjenner jeg kjeder meg noe innmari og trenger litt inspirasjon.

Gruer meg til å piske rundt mannen med støvsuger og vaskekost, men slik blir det i kveld. Og da blir det garantert litt kjekling :) hører med..

blablabla... lite interessant å skrive om, men vil gjerne høre hva dere skal i kveld :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I kveld skal det drikkes rødvin og spises god mat med et par venninner :-)

I morgen følges det opp med familiefest.

Søndag = tv,sofaen,brus og potetgull :-P Hehehe

Skrevet

I kveld skal det drikkes rødvin og spises god mat med et par venninner :-)

I morgen følges det opp med familiefest.

Søndag = tv,sofaen,brus og potetgull :-P Hehehe

mmm.. nå fikk jeg lyst å lage tapas.. men mangler fremdeles inspirasjon.. Hørtes ut som ei super helg da :)

Skrevet

Her holder vi på å pakke for å reise til Praha for helgen :D

Regner med at min Fredag kveld innebærer noen glass hvitvin og en bedre middag med min kjære og noen andre herlige folk når vi kommer frem i Praha.=)

Skrevet

kjenner jeg blir litt misunnelig her :P

Skrevet

Helt lykkelig: Hva skal du i kveld? :D

Kjenner jeg blir helt "sjalu" på deg med tanke på Nicket ditt ;) hihi <3

Skrevet

Så koselig :) her drikkes det julebrus som bare det, er gravid i uke 36 og helt dilla.. :)

Taco er jo kjempe enkelt og godt! Lykke til med baking og feiring av 2 åringen ;)

Skrevet

Helt lykkelig: Hva skal du i kveld? :D

Kjenner jeg blir helt "sjalu" på deg med tanke på Nicket ditt ;) hihi <3

Det er jeg som er hi og skal bake så det ryker ut ørene :) kunne heller tenkt meg litt spekemat og rødvin.. men det kan jeg uansett ikke siden jeg er 14 uker på vei :P sjalu på meg? WHYYY?

Skrevet

Så koselig :) her drikkes det julebrus som bare det, er gravid i uke 36 og helt dilla.. :)

Taco er jo kjempe enkelt og godt! Lykke til med baking og feiring av 2 åringen ;)

Takk for det :) blir så bra så.. uke 36 ja! lenge til jeg er der.. hehe.. kjente nesten jeg ble litt misunnelig igjen.. haha..

Skrevet

Sykemeldt pga laparoskopi.

Nyter chips og cola på sofaen! Det er meg vel unnt, hihi ;)

I kveld blir det nok ut å spise med et par søstre og en venninne.

Imorgen og på søndag blir det også sløving på sofaen med min yngste søster da mannen skal bort hele helgen..

God helg! Hjerte

Skrevet

Helt lykkelig: Pga siren vel =D hihi!

Kos deg masse i kveld med julebrus og kos. Hørtes hyggelig ut :)

Skrevet

Helt lykkelig: Pga siren vel =D hihi!

Kos deg masse i kveld med julebrus og kos. Hørtes hyggelig ut :)

plutselig sitter du der med en liten spire selv.. og da kan du være misunnelig på meg som drar til praha og koser meg med vin og venner :P Lykke til! <3

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Sitter på bussen skal til mamma

Og stefaren min med tuppa og sove over der:) det er stas! Da blir jeg vartet opp og pusungen får masse oppmerksomhet og stimuli :) god mat blir det også:)

Du kan jo lage bakt potet til middag:) nam! Så deilig med bakedag!! Elsker sånne dager, hadde det i går jeg:)

Skrevet

Og stefaren min med tuppa og sove over der:) det er stas! Da blir jeg vartet opp og pusungen får masse oppmerksomhet og stimuli :) god mat blir det også :)

Du kan jo lage bakt potet til middag:) nam! Så deilig med bakedag!! Elsker sånne dager, hadde det i går jeg:)

deilig å komme hjem å bli litt bortskjemt :) det blir jeg hver gang jeg reiser til pappa. god mat til alle tider og avlastning og ro. sukk..

ja, ganske koselig med bakedag.. men synes det er kosligere når jeg ikke Må bake.

Mmm.. kanskje jeg skal smelle til med en bakt potet med stekt bacon, mais og rømme.. slafs.. den lager jo seg selv. Godt forslag!

god helg til deg :)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Og stefaren min med tuppa og sove over der:) det er stas! Da blir jeg vartet opp og pusungen får masse oppmerksomhet og stimuli :) god mat blir det også :)

deilig å komme hjem å bli litt bortskjemt :) det blir jeg hver gang jeg reiser til pappa. god mat til alle tider og avlastning og ro. sukk..

ja, ganske koselig med bakedag.. men synes det er kosligere når jeg ikke Må bake.

Mmm.. kanskje jeg skal smelle til med en bakt potet med stekt bacon, mais og rømme.. slafs.. den lager jo seg selv. Godt forslag!

god helg til deg :)

Luksus med engasjerte foreldre;)

God helg til deg også! Kos deg med 2 års dag gratulerer til lille snuppa:)

Skrevet

Jeg har akkurat kjørt overnattingsbesøket til storesøster hjem. Blir snart fullt hus igjen så kos med barna ikveld :)

Imorgen blir det fest her og slå ut håret :D

Skrevet

Fredags skravlings passer fint idag. Her startet jeg dagen med en Zumba time, for så og bake en ny type sjokolademousse kake jeg fant på nett til dessert ikveld. Skal kose oss med lam til middag ( uten vin, 17 uker til søndag ;)) nyte at vi har en helg sammen helt uten store planer :)

Skrevet

Jeg har vært å trent i dag, ble så sliten at hele kroppen dirret, deilig! :) Nå lager jeg hjemmelaget fiskegrateng, sunn og god fredagsmiddag. Mulig vi inviterer noen på spennende mat i kveld, vi får se hva vi orker. ;)

Hvis du vil ha noe enkelt i kveld kan jeg anbefale take away. :P

Skrevet

Min fredagskveld skal tilbringes på jobb. På vei dit nå, etter å ha laget hjemmelaget pizza til mann og ungene så de har noe å kose seg med etter jobb, skole og barnehage. Og jammen skal jeg jobbe både lørdag og søndag også. God helg til dere andre.

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Jeg SKULLe vært å trent i dag, men prioriterte heller sårt tiltrengt soving et par timer. Lite nattesøvn for tiden. Nå hviler mini igjen, og jeg har spist lunch. Etterpå tenktejeg å trille for å hente i bhg, for å kompensere litt for unnasluntring av treninga ( trilla i morges også da det var fryst på og jeg hadde sommerdekk)

Sviger er på besøk i feriehuset ved siden av her, så hun lager nok middag, kylling med karrifløtesaus el noe.

Du kan lage pizza, med rull ut bunn fra tine. Tar 10 min :-)

Skrevet

Mini skal til pappaen sin i helgen, og jeg skal på hyttetur med min "nye flamme". Hihi

Skrevet

Jeg sitter på jobb og venter på å få gå hjem.

Siste timen på fredager går alltid så sakte.

Vel hjemme skal barn hentes, det skal handles også skal vi kose oss :)

Lager noe godt til middag og kryper sammen i sofaen og ser en tegnefilm.

Pleier å gjøre det nesten hver fredag.

Lørdag blir det loppemarkeder i spådd finvær med gode venner før vi skal ut å se på ny sofa.

Søndag er det planlagt skogstur og middag hos mine foreldre.

Vi skal slappe av og kose oss hele helgen i grunn.

Skrevet

Slapper av, skal snart kjøre til bhg for så å "fordele" ungene til besteforeldrene, før jeg skal koooooose meg med en alenekveld med mannen :) DET er sjelden kost..! ;)

Skrevet

Sitter hjemme og ruger 3 dager på overtid :)

Litt stresse med tanke på om det skal skje noe i kveld/natt for det kronglete med barnevakt akkurat i natt.. :/

Skal hente snuppa i barnehagen snart, og så skal vi kose oss hjemme frem til samboeren kommer hjem fra jobb.. Selv om jeg er sliten og lei prøver jeg å nyte de siste dagene som ettbarnsmamma.. Gi henne masse oppmerksomhet og prøve å forberede henne på at lillebror snart kommer ut av magen til mamma, og skal bo sammen med oss (hun er ikke helt enig i at han trenger å komme ut nemlig.) kjøpte et par bøker og en DVD til snuppa i går, så kanskje hun skal få noe av det i kveld! Kjøpte boken som heter 'Emma og lillebror', så kanskje det passer godt å lese den i kveld.. :)

Da blir det biffmiddag på oss alle tre, og så blir det tv og sofakroken resten av kvelden etter snuppa er i seng - elsker fredagskvelder!! :)

Gjest Heartbroken
Skrevet

Det gjør ingenting om jeg føder i helga :)

Ellers har vi ingen planer bortsett fra at jeg har et helt tomt rom (bortsett fra en ny og deilig seng) å innrede og stæsje litt. Bare formen tillater det skal jeg ta turen til en interiørbutikk og snope litt pynt.

Og til mat skal jeg lage noe med myyyye løk i, sånn siden jeg snart skal amme og må holde meg unna det en stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...