Miamimom Skrevet 12. oktober 2012 #27 Skrevet 12. oktober 2012 Å tro at det som ikke du selv har erfart personlig eller via folk du kjenner er ting som ikke skjer og Å tro at slik at selv har det eller oppfatter det er unisont for alle andre sin hverdag eller oppfatning av virkeligheten Fantastisk innlegg!!
Gulosten™ Skrevet 12. oktober 2012 #28 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg innbiler meg at det er bittelitt (ekstremt) naivt å tro at INGEN norske toppidrettsutøvere driver med doping.
Mandalas Skrevet 12. oktober 2012 #29 Skrevet 12. oktober 2012 Å tro at det som ikke du selv har erfart personlig eller via folk du kjenner er ting som ikke skjer og Å tro at slik at selv har det eller oppfatter det er unisont for alle andre sin hverdag eller oppfatning av virkeligheten Hehe. Ekstremt kronglete skrevet av deg, men enig i denne
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #30 Skrevet 12. oktober 2012 kona til rune øygard. Jeg tenker at hun ikke er naiv men på et eller annet nivå ihvertfall måtte ha sine mistanker til at ikke alt var som det burde være men valgte å lukke øynene for dette. Og for å ikke tape ansikt nå føler hun at hun må stå på mannens side. Men det er bare meg da, og jeg kan selvsagt ta feil er ikke så naiv at jeg tror jeg vet alt her i verden
Kathrine. Skrevet 12. oktober 2012 #31 Skrevet 12. oktober 2012 Å tru at sin egen mann ALDRI kan være utro. (kan skje den beste)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #32 Skrevet 12. oktober 2012 Toppen av naivitet i disse dager er en viss ordførerfrue som stoler 100 % på sin mann!
Tigress Skrevet 12. oktober 2012 #34 Skrevet 12. oktober 2012 Toppen av naivitet i disse dager er en viss ordførerfrue som stoler 100 % på sin mann! Det er viden kjent i Vågåområdet at han har vært utro før, så det må jo være løgn fra henne...
Gjest sug lut Skrevet 12. oktober 2012 #35 Skrevet 12. oktober 2012 Å proklamere at ens partner aldri kunne være utro og at man aldri skal gÅ fra hverandre.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #36 Skrevet 12. oktober 2012 Toppen av naivitet i disse dager er en viss ordførerfrue som stoler 100 % på sin mann! Det er viden kjent i Vågåområdet at han har vært utro før, så det må jo være løgn fra henne... Et par av hans tidligere "venninner" skal også vitne mener jeg å ha lest. Den fruen lever dessverre i dyp fornektelse.
Himmel og hav Skrevet 12. oktober 2012 #37 Skrevet 12. oktober 2012 Toppen av naivitet må være denne damen som en slektning av meg har fortalt om. Han er politi og plukket en sein kveld opp en møkkfull drittunge på 14 som satt alene og supa av ei vodkaflaske og kjørte han hjem. Da moren til dette fyllevinet åpnet døren og så sin håpefulle som knapt kunne stå på beina ble hun fra seg av engstelse "næmmen lille gullet mitt, hva er det som har hendt med deg?" Politislektningen forklarte kort hvor han hadde funnet han, og at hun burde holde et øye med han og kontakte legevakta om han ble veldig dårlig. Dagen etter ringer en rasende mor og vil anmelde politimannen som hadde skjenket sønnen hennes uten at han skjønte det, for det måtte være den eneste måten lille gullegutten kunne ha blitt full på. For han som var så snill ville jo ha drukket om en politimann sa det! Sa noen curling...?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #38 Skrevet 12. oktober 2012 Hun norske damen som har betalt romfolket en masse penger,betalt billett hjem osv.Vips så var de tilbake i Oslo.Kan ikke tenke meg noe dummere og mere naiv enn det.. en mnd-lønn i Romania erpå ca 300 nok men dama klarte å gi dem 30 000...herregud
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #40 Skrevet 12. oktober 2012 De som påstår at skjønnhet i seg selv ikke er årsak til misunnelse, sjalusi, utfrysning og baksnakk. De som påstår at da må det i tillegg være et lite vinnende vesen, vanskelig personlighet eller at man er lett på tråden. Feil! Noen ganger er det katastrofe nok å være pen.
Raych Skrevet 12. oktober 2012 #41 Skrevet 12. oktober 2012 Det å ikke skjønne elementære sammenhenger her i verden, men heller ha en naiv tolkning av det meste....
Lille♥mitt Skrevet 12. oktober 2012 #42 Skrevet 12. oktober 2012 Å utlevere seg selv og barna sine på internett og tro at det ikke får konsekvenser i framtiden.
Von Hertelhofen Skrevet 12. oktober 2012 #43 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg kunne vel skrevet mye her... Og mye er allerede nevnt. Men skal nevne noen få ting: å forsøple og forurense jordkloden, og så tro at det aldri får konsekvenser. Når de som røyker sier for å forsvare seg; "Ja, men NOE skal jeg jo dø av uansett!" å ikke tro på evolusjonen. å tenke "Men, DET skjer jo aldri med meg..."
CaptainHindsight Skrevet 12. oktober 2012 #45 Skrevet 12. oktober 2012 Norges politikere som gang på gang pøser milliarder til korrupte land, fullstendig ukritisk, og forventer at DENNE gangen, DENNE gangen skal det gå bra! Einstein mente jo at det var tegn på galskap. å gjøre det samme gang på gang, men forvente et helt annet resultat. Ville forklart en del...
PintSizedDictator Skrevet 13. oktober 2012 #46 Skrevet 13. oktober 2012 Troen på at bønn hjelper. I de værste tilfeller kan det være direkte farlig. En annen topp er å tro at dine egne barn aldri kan/vil gjøre noe dumt eller slemt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå