Pesta Skrevet 12. oktober 2012 #1 Skrevet 12. oktober 2012 Har så innmari lyst på kyllingsalat til middag i dag! Er det noen som kan gi meg tips til knasende gode ting å ha oppi salaten, dressinger osv? Må gjøres litt spennende for at samboer skal godta salat på en fredag..
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 12. oktober 2012 #2 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg bruker kylling, isbergsalat, agurk, paprika, (rød)løk og cashewnøtter. Av og til har jeg også marinert hvitløk, fetaost og sprøstekt bacon oppi. Av dressing liker jeg godt den fraske dressingen til knorr(?) som man blander med olje og vann. Sweet chili saus er også godt til dressing. Foccacia er veldig godt å ha inntil. Både egg og pasta er jo også godt, og metter skikkelig, men jeg pleier ikke å ha det i kyllingsalat av en eller annen grunn.
L-8 Skrevet 12. oktober 2012 #3 Skrevet 12. oktober 2012 Cæsarsalat er jo godt! Ellers laget jeg en kyllingsalat som ble veldig god for litt siden: bakte cherrytomater, sitron- og ingefærmarinert agurk og mango, finsnittet sjalottløk godgjort i vann/eddik, pistasjnøtter, feldt, rhubarb og spinat med salt og olivenolje (brukte o&co sin med basilikum) og kyllinglår i biter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå