Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #1 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg husker godt at jeg var med pappa i militæret. Husker godt hvordan det så ut, og at jeg satt på skuldrene hans. Jeg var bare to år da, det er det aller første minnet jeg har.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #2 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg husker godt at jeg var med pappa i militæret. Husker godt hvordan det så ut, og at jeg satt på skuldrene hans. Jeg var bare to år da, det er det aller første minnet jeg har. Altså, besøkte han i militærleiren, ikke var med han i militæret, hehe..
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #3 Skrevet 12. oktober 2012 At foreldrene mine satte opp grunnmur på huset. Da var jeg nesten 2.
Junibaby2011 Skrevet 12. oktober 2012 #4 Skrevet 12. oktober 2012 At jeg satt på benken mens tanten min som var barnevakt lagde mat. Hun tok vekk kjelen fra platen og snudde seg bort i 2 sek. På den tiden husker jeg at jeg tenkte "lurer på om den er varm", for deretter å legge hele hånda på plata. Da hadde jeg akkurat fyllt to.
Gjest Miryks Skrevet 12. oktober 2012 #5 Skrevet 12. oktober 2012 At jeg satt på fanget til pappa, hodet på skulderen hans og halvsov. Var vel syk, da. Det var før vi flyttet første gang, var 2,5-3 år da.
Cat_Woman Skrevet 12. oktober 2012 #6 Skrevet 12. oktober 2012 At lillebroren min ble født - da var jeg nesten 3.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #7 Skrevet 12. oktober 2012 Husker enkeltepisoder fra jeg var 3 år, men det er bare glimt og jeg vet ærlig talt ikke hvilke som er det tidligste bare at de skjedde samme året. Jeg husker noen glimt fra en teltur på fjellet, hvor vi matet geiter. Jeg husker at jeg tisset på meg ute i vinterdressen min og mamma ble sur og satte på meg bleie før hun sendte meg ut igjen, jeg husker jeg satt i snøfonnen og furtet med bleie på. Jeg husker at pappa kom hjem fra jobb med huskestativ på taket av bilen, et slikt grønt og rødoransje stativ med to husker og en sånn dobbelhuske på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå