FirstAidKit Skrevet 12. oktober 2012 #1 Skrevet 12. oktober 2012 Noen som har erfaring med brødbakemaskin? Jeg skal skaffe meg det, og ønsker å høre litt erfaringer rundt en slik maskin først. Takker for svar
sologsommer Skrevet 12. oktober 2012 #2 Skrevet 12. oktober 2012 Vi har. Bruker den i perioder. Lager ikke egen deig, men kjøper en pose med brød blanding fra rema, der heter saftig, et eller annet. Betaler ca 16 for en pose og der er nok til nesten 2 brød. Setter timerne på og synes det er utrolig godt og stå opp til nybakt brød i helgen
FirstAidKit Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2012 Så bra! Takk for svar! Synes det blir så dyrt med brød i lengden, og nybakt brød er jo det aller beste. Så jeg ser for meg at brødbakemaskin er lurt!
Vogndilla Skrevet 12. oktober 2012 #4 Skrevet 12. oktober 2012 Vi har. Bruker den i perioder. Lager ikke egen deig, men kjøper en pose med brød blanding fra rema, der heter saftig, et eller annet. Betaler ca 16 for en pose og der er nok til nesten 2 brød. Setter timerne på og synes det er utrolig godt og stå opp til nybakt brød i helgen Har du maskin som lager to brød? Jeg har en fra wilfa, fungerer bra men bruker den omtrent aldri. Liker å bake masse av gangen og fryse ned, håpløst med bare et lite brød av gangen når man er fem personer som skal ha...
Mamma til to guttegull Skrevet 12. oktober 2012 #5 Skrevet 12. oktober 2012 Min brødbakemaskin er i bruk to ganger pr uke. Tidligere vakten jeg på "gamlemåten", seks brød av gangen. Med to små barn er dét perfekt å kunne hive litt mel og vann i én maskin som gjør hele jobben
Cornelianelia Skrevet 12. oktober 2012 #6 Skrevet 12. oktober 2012 Vi bruker vår masse. Setter på tidsinnstilling så vi har nybakt brød til frokost i helgene.
sologsommer Skrevet 12. oktober 2012 #7 Skrevet 12. oktober 2012 Vi har. Bruker den i perioder. Lager ikke egen deig, men kjøper en pose med brød blanding fra rema, der heter saftig, et eller annet. Betaler ca 16 for en pose og der er nok til nesten 2 brød. Setter timerne på og synes det er utrolig godt og stå opp til nybakt brød i helgen Nei, den lager kun et av gangen. Bruker det som deilig kos i helgen, enig i at den må brukes nesten hver dag, hvis den skal forsyne hele fam. Med brød Har du maskin som lager to brød? Jeg har en fra wilfa, fungerer bra men bruker den omtrent aldri. Liker å bake masse av gangen og fryse ned, håpløst med bare et lite brød av gangen når man er fem personer som skal ha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå