Gå til innhold

Mer utflod når gravid! :( Dere?


Ønsker3gull

Anbefalte innlegg

Ok.. sorry ekle detaljer. Men jeg har aldri før hatt noe særlig utflod.

Men nå.. nå når jeg er gravid (5+3 idag) så merker jeg mer. Faktisk noen ganger sånn at jeg må sjekke at det ikke er blødninger fordi jeg kjenner det liksom;)

Jeg er nok litt ekstra ømfintlig fordi jeg før graviditeten aldri var "plaget" av det. Hadde aldri el-slim heller jeg så. Når jeg sjekker i trusa så er det jo såvidt det er noe der.

Blir nok mer stressa og vil sjekke hva det er(at jeg ikke blør)siden dette føles veldig nytt.

Lurer egentlig også på hvorfor man kan få økt utflod når man er gravid. Noen som vet?

 

Flere som opplever det samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, godt vi er flere da Underveis;) synes det er litt ubehagelig jeg i grunn. Men venner meg sikkert til det.

Hvor langt er du på vei?.. har du hatt "problemet" hele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 5+3 idag, og har de siste par dagene FØLT at det er mer utflod, men når jeg sjekker (Sånn som deg, fordi jeg er redd for at det er blØdning jeg kjenner), så er det jo ingenting i trusa :P Så vet ikke hva det er jeg, om det bare kjennes sånn ut, eller om det er "usynlig" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe Makuahines.. vi er tydeligvis i samme båt;) Så nå skal vi bli stressa på dette noen uker til før vi blir vant til det også da sikkert:D

Ja, ikke sant? noen ganger ER det jo ingenting der heller?!? Hva er DET da liksom? hvor blir det av.. haha:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp! Det er ikke noe å legge skjul på det nei.. Må bruke innlegg føler jeg, for det blir så fuktig i trusa! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!! Tips til dere som ikke er vant med truseinnlegg: http://www.libresse.no/produktene-vare/libresse-showroom/so-slim/

 

Brukte libresse sine tynneste, de funker kjempebra og er de eneste truseinnleggene man ikke merker (kjennes ut som mykt bomullstoff)! Brukte det hele forrige svangerskapet.

 

Ble litt av en reklame dette, men om du bytter ut de tykke stive greiene med dette vil dere forstå hva jeg mener :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...