sologsommer Skrevet 12. oktober 2012 #1 Skrevet 12. oktober 2012 Er jo ille at man ikke ønsker seg noget
LuksusLiv Skrevet 12. oktober 2012 #2 Skrevet 12. oktober 2012 Luer og votter. Sjal og sjerf. En stor turpanne med primus. Termos. Termokopper. Treningsklær. Kari Traa ullundertøy, de er så fine! ....kommer ikke på mer.
Oktoberbabyen Skrevet 12. oktober 2012 #3 Skrevet 12. oktober 2012 Her ønsker vi oss bøker, bordstøvsuger, sengesett, badehåndklær og en serveringsbolle til et servise vi samler på.. Men regner igrunn med at veldig mange av gavene våre i år kommer til å egentlig være til babyen som kommer i februar.. selv om det ikke er første på verken min eller hans side, så er det første på 7 år, og det er veldig stort for begge sidene, og særlig tantungene, siden det er første gang at de får søskenbarn..
sologsommer Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2012 En bolle i ovnen:):) Det har jeg! - men lykke til, til deg
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #6 Skrevet 12. oktober 2012 Babyutstyr, bøker, deler til servise
Major HotLips Houlihan Skrevet 12. oktober 2012 #7 Skrevet 12. oktober 2012 En baby som kommer til termin i februar og ikke venter to uker ekstra som sine søstre, Kari traa ullundertøy, ullsokker og at familien min skal komme til oss og feire jul
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #8 Skrevet 12. oktober 2012 Brunt pelspledd eller pledd med strikkemønster Tørketrommel (lov å drømme) Ovn Puter Lysestaker/lykter Wevibe vibrator Sexy undertøy En hot elsker Og sist men ikke minst: Barn som ikke krangler hvert 5. minutt!!:-D
BellaSuz Skrevet 12. oktober 2012 #9 Skrevet 12. oktober 2012 En stor toalettmappe fra Lulu's Ullundertøy fra Kari Traa Speilreflekskamera (for de rike i fam, hehe) Store skjerf Sorte støvletter Gavekort
Tovehvit Skrevet 12. oktober 2012 #10 Skrevet 12. oktober 2012 Mac air, den står høyest^^ Ellers så ønsker "vi" oss hardanger bestikk Skikkelige dun dyner Gavekort Skooooooo Sengetøy Kasseroller ++++
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #11 Skrevet 12. oktober 2012 - ny hvit duk til spisebordet på stua - har kommet maling på den vi hadde, dessuten begynte den å bli litt stygg - ullundertøy - bøker (som alltid...) - gavekort på maxbo evnt materialer - har lyst å pusse opp en del, men har ikke så god råd nå til å få det slik som vi (dvs jeg) vil - bærbar pc...men det får jeg sikkert ikke - får heller "smuglåne" av unga når de har lagt seg og bruke min gamle sånn ellers...
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #12 Skrevet 12. oktober 2012 - ny hvit duk til spisebordet på stua - har kommet maling på den vi hadde, dessuten begynte den å bli litt stygg - ullundertøy - bøker (som alltid...) - gavekort på maxbo evnt materialer - har lyst å pusse opp en del, men har ikke så god råd nå til å få det slik som vi (dvs jeg) vil - bærbar pc...men det får jeg sikkert ikke - får heller "smuglåne" av unga når de har lagt seg og bruke min gamle sånn ellers... - ny hvit duk til spisebordet på stua - har kommet maling på den vi hadde, dessuten begynte den å bli litt stygg - ullundertøy - bøker (som alltid...) - gavekort på maxbo evnt materialer - har lyst å pusse opp en del, men har ikke så god råd nå til å få det slik som vi (dvs jeg) vil - bærbar pc...men det får jeg sikkert ikke - får heller "smuglåne" av unga når de har lagt seg og bruke min gamle sånn ellers... jo, og så le creuset stekepanne og gryte...
Musemorbr / Skrevet 12. oktober 2012 #13 Skrevet 12. oktober 2012 Egentlig skulle jeg ønske at ikke mammaen min vår satt opp til å jobbe i år også, så hun kunne få feire jul med familien sin, og ikke minst barnebarnet. Hun har en sjef som er ganske så heks. Ellers ønsker jeg meg julegardiner, stavmixer og bodum presskannekopp, hvis jeg ikke får det til bursdagen.
*Miss Flua* Skrevet 12. oktober 2012 #14 Skrevet 12. oktober 2012 Vi flytter inn i nytt hus i november, så stæsj til huset syns jeg er kos pynteputer, bordlamper, løpere, en fin blomsterpotte.. noe har jeg allerede fått i bursdaggave, og jeg gleder meg såå til å flytte bare for å få det på plass hehe ellers syns jeg det er genialt å få for eksempel sokker, håndklær og sengetøy som jeg syns det er kjedelig å kjøpe selv, men som vi alltid får bruk for!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #15 Skrevet 12. oktober 2012 Egentlig skulle jeg ønske at ikke mammaen min vår satt opp til å jobbe i år også, så hun kunne få feire jul med familien sin, og ikke minst barnebarnet. Hun har en sjef som er ganske så heks. Ellers ønsker jeg meg julegardiner, stavmixer og bodum presskannekopp, hvis jeg ikke får det til bursdagen. aha - der sa du noe svigermor kom med julegaveønske om for litt siden nemlig stavmikser så da blir det nok det
Junibaby2011 Skrevet 12. oktober 2012 #16 Skrevet 12. oktober 2012 - Kjøkkenmaskin - Store, gode dundyner- og puter - Gavekort på senteret - Ipad - Interiørting - Penger - Støvsuger
Vogndilla Skrevet 12. oktober 2012 #18 Skrevet 12. oktober 2012 Tastatur til ipad Kenwood major kjøkkenmaskin Flettestrikket lue og skjerf fra nøstebarn Skinnhansker til touch tlf
Tuttelura881 Skrevet 12. oktober 2012 #23 Skrevet 12. oktober 2012 Hos mannen har jeg ønsket med, en gyngestol med et godt skinn til:) eller en juise presse maskin;) Ellers så har vi ønsket oss, huslige ting, sengtøysett, mannen vil ha ting til garasjen kikkert, hånduker, duker, alt mulig seff klær og leker til ungen
SmellyCat Skrevet 12. oktober 2012 #24 Skrevet 12. oktober 2012 Fred og ro. Vi reiser bort til varmere strøk, og jeg GLEDER meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå