Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #1 Skrevet 12. oktober 2012 http://m.nrk.no/m/artikkel.jsp?art_id=18355358&a=1.8355358&f=/nyheter/distrikt/rogaland/nord-jaeren/&h=www.nrk.no Jeg må synes jeg syns det var litt sært. Hva syns dere?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #2 Skrevet 12. oktober 2012 poenget er at man ikke skal ha med leker, dill og dall som ungene fikler med i timene, de blir ukonsentrerte og bruker mye tid på dette istedenfor å følge med på læreren/det de skal gjøre. dette er helt normalt
☆☆☆ Skrevet 12. oktober 2012 #3 Skrevet 12. oktober 2012 Synes det var kjempelurt etter å ha lese grunngjevinga for regelen.
Gjest tilda med to små <3 Skrevet 12. oktober 2012 #4 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg synes egentlig det høres fornuftig ut jeg. Og det er jo en veldig enkel logikk bak ... færre distraherende elementer gir mer oppmerksomhet til læring. Og det må da vel bare være positivt? Dessuten virket det jo som ungene selv syntes det var helt ok
Førstemann Skrevet 12. oktober 2012 #5 Skrevet 12. oktober 2012 Syns også det var sært. Det der har ihvertfall ikke vært noe problem på vår skole. hos oss har de hatt fokus på å lære seg å bruke penalet riktig, og det har fungert fint:) Positiv forsterkning:)
Teline Skrevet 12. oktober 2012 #6 Skrevet 12. oktober 2012 Synes det er en fornuftig regel. Den blir praktisert på skolene her.
magica fra tryll Skrevet 12. oktober 2012 #7 Skrevet 12. oktober 2012 Tja, kommer vel an på hva slags syn man har på barn. For meg er det helt meningsløst. å være barn på skolen er mer enn å sitte som en robot å høre på læreren fra du er 5-6 år,-for meg.... Men nå har jeg en 1.klassing som ikke har noe forhold til penal i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #8 Skrevet 12. oktober 2012 Merkelig, er det ikke slik at om man f.eks drodler så får man mer utbytte av undervisningen? Vet iallefall på meg selv at jeg ikke lærer noe som helst med mindre jeg fikler med noe annet.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #9 Skrevet 12. oktober 2012 Fornuftig regel for de minste. Veldig mange blir distrahert av penalet, både sitt eget og andres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå