Blomstogbier Skrevet 12. oktober 2012 #1 Skrevet 12. oktober 2012 ..Eller noe lignende? Har googlet jordmor + bostedet mitt, finner ingen verdens ting.. Hvordan gikk dere frem da dere ville ha tak i en jordmor? Hvor mye koster en tidlig UL hos en jordmor? Skal man ta kontakt med nærmeste sykehus??
vaggle Skrevet 12. oktober 2012 #2 Skrevet 12. oktober 2012 prøv å snakk m helse stasjon el legen din..
Blomstogbier Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2012 Kan høre med legen ja Helsestasjonen aner jeg ikke hvor er..
katha90 Skrevet 12. oktober 2012 #4 Skrevet 12. oktober 2012 gå inn på kommunesiden, pleier å stå der om tilbud kommunen har
Blomstogbier Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2012 Takk for tips Finner jeg ikkenoe, spør jeg legen neste gang jeg skal dit, han vet sikkert noe
Sarabi* Skrevet 12. oktober 2012 #6 Skrevet 12. oktober 2012 Alle kommuner har helsestasjon, så ring sentralbordet til kommunen og spør. Det er det enkleste. Men du må evt finne noe privat for å ta ul. Det får du også hos private gynekologer.
Blomstogbier Skrevet 12. oktober 2012 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2012 (endret) Åja, de har ikke sÅnn ordning pÅ sykehus at de tar UL der? Legen min har UL apparat, men hadde vært Ålreit Å snakke med en jordmor ogsÅ etterhvert (jøss, hva skjer med Å'ene mine?) Endret 12. oktober 2012 av Blomstogbier
Sarabi* Skrevet 12. oktober 2012 #8 Skrevet 12. oktober 2012 Jo, men der får du kun ordinær ul eller om du er bekymra ved lite liv. Så ellers går man til en privat gynekolog. Men ring kommunen mandag og finn ut av jordmor og ta det derfra? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå