Gå til innhold

Bursdagspresang til mannen... Og jeg er blakk!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi holder på å totalrenovere huset vårt, så vi har dårlig råd nå. Alt vi tjener går til oppussing. Alikevel ønsker jeg å gi mannen en hyggelig gave til bursdagen på lørdag. Har dere noen gode forslag som ikke koster allverdens ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi holder på å totalrenovere huset vårt, så vi har dårlig råd nå. Alt vi tjener går til oppussing. Alikevel ønsker jeg å gi mannen en hyggelig gave til bursdagen på lørdag. Har dere noen gode forslag som ikke koster allverdens ??

Lag ett klippekort med massasje, andre ting du vet han liker. Lagde ett til min mann....suksess, selv om det ikke akkurat inneholdt massasje!;)

Pass på å ikke lage for mange klipp!!!:)

Skrevet

Lag en deilig niste, noe godt i termosen og pakk sekken for en deilig høsttur. Dagen før lager du hjerter i papir som du klipper ut og skriver noe koselig på. Så henger du de på noen trær langs veien dere skal gå tur, litt skjult for alle og enhver.

Eller lag et skattekart og gjem en bitteliten overraskelse der dere skal spise nistematen?

Kanskje kjedelige forslag, men ikke så lett uten penger. Selv lager jeg kake til mannen, og han er fornøyd helt til neste år:)

Jeg husker jeg skulle lage julekalender til kjæresten min, men hadde ikke god råd. Da laget jeg et hjerte for hver dag og skrev 24 grunner til at jeg elsket han. En grunn hver dag. Det ble en suksess!

Skrevet

Hmm god ide! 10 klipp får holde... He he

Skrevet

Lag en deilig niste, noe godt i termosen og pakk sekken for en deilig høsttur. Dagen før lager du hjerter i papir som du klipper ut og skriver noe koselig på. Så henger du de på noen trær langs veien dere skal gå tur, litt skjult for alle og enhver.

Eller lag et skattekart og gjem en bitteliten overraskelse der dere skal spise nistematen?

Kanskje kjedelige forslag, men ikke så lett uten penger. Selv lager jeg kake til mannen, og han er fornøyd helt til neste år:)

Jeg husker jeg skulle lage julekalender til kjæresten min, men hadde ikke god råd. Da laget jeg et hjerte for hver dag og skrev 24 grunner til at jeg elsket han. En grunn hver dag. Det ble en suksess!

Så romantisk! En koselig tur vet jeg han ville likt. Morsom ide :-) satser på at ingen går løypa før oss. He he :-)

Skrevet

Ha ha, ja ikkesant.

Må smile litt her jeg sitter, det er 5 år siden jeg laget elsker-deg-kalender, nyforelsket og greier. Nå har vi 4 unger og hilser på hverandre i gangen mens vi flyr fra rom til rom med unger, tannbørster,smokker og bleier. Tror jammen jeg skal lage en slik kalender i år igjen, Det hadde nok blitt enda lettere å finne 24 grunner nå:)

Håper du finner ut av en fin gave uansett hva du gjør og at mannen blir fornøyd:)

Skrevet

He he skjønner hva du mener. Rart det der hvordan fokuset forandrer seg når barna kommer. Derfor er det enda viktigere med disse ordene man glemmer å si!

Imorgen skal jeg lage et kjempe koselig kort der jeg forteller hvorfor jeg elsker han så høyt. Så skal jeg finne på en morsom "natursti"! Det blir knallers:-)

Også skal jeg jaggu meg lage samme kalender som deg i år. Det er jo superkos!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...