Gå til innhold

Mulig jeg er hormonell....

Anbefalte innlegg

Skrevet

men jeg blir så j----ig forbanna av j....ig tette mennesker!!!!

Er det så forbanna vanskelig å vente med å gå inn i døråpningen FøR vedkommende som allerede er på vei ut- faktisk har kommet seg UT????

ER temmlig synlig gravid også- det er trangt nok i døråpningen - og hva er det som haster så j...ig????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir faktisk fysisk sliten av å stå imot trangen av å slå ihjel alle som må presse seg inn på trikken før jeg får kommet meg ut .. !!!

Skrevet

Så enig! Og lei av å hele tiden måtte ”være på vakt” når en skal handle mat fordi om du ikke er det så blir du A, enten overkjørt med handlevognen eller B, klemt imellom handlevognen og f.eks. fruktdisken!!

Skrevet

Jeg har roadrage... Tuter på folk som driter seg ut i trafikken. To ganger på to dager... Kanskje meg som er litt hissig?

• 3 uker senere...
Gjest pizzadilla
Skrevet

Jeg jobba på en butikk for noen år siden. Hadde konstant blåmerker på beina av sure damer med barnevogn, folk med handlevogn eller gamle damer med rullator. Jeg slutta etter ca et halvt år for da takla jeg ikke det mer. Nå er den store irritasjonen folk som stiller seg ved siden av meg i kassekøen hvor det kun er en kasse. Hvorfor liksom!? Ja, og selvfølgelig t-bane manerene til ganske mange i hovedstaden....

I dag på butikken var det en sjuåring som løp villmann rundt og kræsja trynet rett i magen min...Daaaaa ble jeg sinna da!

Gjest pizzadilla
Skrevet

er gravid, så derfor jeg reagerte på ungen:-P

Skrevet

Jeg også trooor det er en mulighet for at du er hormonell :P ....

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Men argh... Fortsetter på denne jeg. I går var mannen og meg ute og spiste middag. Han triller barnevogn med vesla i, jeg holder opp døren for han. Bak han kommer en gjeng damer. Jeg holder fortsatt opp døra, kan jo ik slippe den rett i tryne på de. Og de spaserer inn en etter en med armene hengende rett ned. Jeg står fortsatt og holder døra... Er ik det normalt å ta i mot døra når fremmede holder den oppe for deg???? Som ik det er nok, går de rett bort til kassen hele gjengen og bruker år og dag på å bestille... Og der står jeg og venter... Andre som hadde blitt irritert, eller er jeg bare hormonell???

Endret av MGS123
Skrevet

"Er det så forbanna vanskelig å vente med å gå inn i døråpningen FøR vedkommende som allerede er på vei ut- faktisk har kommet seg UT????"

Jeg blir forbanna på dette når jeg ikke er gravid. Det er manglende folkeskikk det. Jeg pleier å fortsette å gå, og dytter dem fremover, og etter at jeg har kommet meg ut så slipper jeg dem og sier "NÅ kan du gå inn".

Skrevet

Ja jeg er helt enig. Det har skjedd noe med folkeskikken til mange. Tok mye buss når jeg var gravid med førstemann, og om bussen var full var det ikke en kjeft som letta på rumpa og lot meg sitte. Dette var oxo når jeg var veldig synlig gravid, og tyngepunktet på kroppen gjorde det vanskelig å holde balansen når bussjaføren kjører som om han har stjålet bussen. En gang reiste ei dame på ca 80 år seg og tilbøy meg setet sitt, men da takket jeg høflig nei. Sa hun skulle få beholde setet sitt selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...