Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #1 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg og min samboer har vært sammen i snart 9 år.. sexlivet har vært ekstremt bra til tider, og mindre bra da jeg feks var gravid.. Jeg vet at mannen min ikke tenner på tjukke damer.. men jeg har dessverre lagt på meg rundt 15 kg siden vi ble sammen.. har slanket meg flere ganger, men alltid gått opp igjen.. klarer ikke holde meg der over lengre tid.. så nå veier jeg nesten like mye som da jeg var høygravid.. og sexen er ikke eksisterende.. kanskje en gang per 14 dag.. Jeg er dypt deprimert og klarer ikke ta tak i vekten nå.. gråter nesten hver dag.. jeg har det fryktelig vondt pga denne manglende kjærligheten.. for meg er sex og kjærlighet to sider av samme sak.. Han sier det ikke er pga meg, men at han har forandret seg, og ikke ønsker sex like ofte som før.. Jeg tror ikke på han, men at det er meg som er problemet hans.. tjukke feite ekle meg.. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. jeg har et intenst forhold til mat. Klarer ikke la være å spise ting jeg ikke burde.. spesielt ikke når jeg er deppa... Mest av alt vil jeg bare ta livet mitt.. orker ikke leve slik lenger.. men pga ungene kan jeg jo ikke det.. Jeg er så utrolig fortvilet... ønsker så utrolig høyt at hans kjærlighet til meg var ubetinget.. at han elsket meg for den jeg er... Jeg klarer bare ikke å se lyset i enden av tunnelen... klarer ikke å holde ut tanken på å bli i et sex- og kjærlighetsløst forhold resten av livet..
Gjest I See You, Shakin That Ass.... Skrevet 11. oktober 2012 #2 Skrevet 11. oktober 2012 Da må du rett og slett komme deg ut av den vonde sirkelen (sorry, men du vet det jo egentlig selv).
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #3 Skrevet 11. oktober 2012 Hvis du har tanker om å ta ditt eget liv, så må du virkelig oppsøke hjelp snarest. Har du forsøkt å snakke med din mann om dette?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #4 Skrevet 11. oktober 2012 Du er ivertfal heldig som får sex 2 gamger i mnd. Jeg er singel og får aldri sex :-( Selvmordstanker har jeg i tillegg
Vakreste_i_verden:-) Skrevet 11. oktober 2012 #5 Skrevet 11. oktober 2012 Så ufattelig trist at vekta di skal ha så mye å si for forholdet og for deg og din sinnstilstand. Dette er absolutt ikke bra. Når man ønsker å ta ditt eget liv, pga vekta er det alvorlig. Jeg anbefaler sterkt å melde deg på et Grete roede kurs. Det funker som fy. Begynn og tren, da får du opp humøret! Det hjelper masse for depresjoner. Masse lykke til! Lov meg at du tar tak i dette imorgen! Du trenger virkelig hjelp kjære deg:(
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #6 Skrevet 11. oktober 2012 Han vet alt hva jeg føler, men begynner jo å bli oppgitt og lei av å høre på meg... føler jeg gjør alt jeg kan for at han skal like meg.. men han viser like lite interesse som før.. Jeg skal til lege neste uke for å ta opp problemet.. men det virker bare så alt for lenge til... situasjonen føles så uutholdelig... tørr nesten ikke gå ut fordi jeg er sikker på at folk ser meg og synes jeg er stygg og ekkel.. Når kjæresten min, han som skal elske meg over alt på jord, viser så lite interesse for meg, så kan vel umulig noen andre like meg heller... Blir kvalm av meg selv... HI
Elskeråværemamma Skrevet 11. oktober 2012 #7 Skrevet 11. oktober 2012 Mange med små barn sliter med å ha overskudd til nærhet og intimitet, det trenger ikke å være på grunn av deg at sexlysten hans har minket!! Livet med full jobb, små barn mm krever mye, og det er naturlig at en innimellom mangler overskudd til sex!! Støtter ideen om å hive seg på et Grete Rohde kurs!!! Trening gir livsglede, overskudd og en blir mer fornøyd med seg selv!! Masse lykke til :-))
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #8 Skrevet 11. oktober 2012 Så ufattelig trist at vekta di skal ha så mye å si for forholdet og for deg og din sinnstilstand. Dette er absolutt ikke bra. Når man ønsker å ta ditt eget liv, pga vekta er det alvorlig. Jeg anbefaler sterkt å melde deg på et Grete roede kurs. Det funker som fy. Begynn og tren, da får du opp humøret! Det hjelper masse for depresjoner. Masse lykke til! Lov meg at du tar tak i dette imorgen! Du trenger virkelig hjelp kjære deg:( Jeg har prøvd lavkarbo, vektklubb, pulver, osv. Men jeg klarer ikke holde meg til det.. har veldig lyst å begynne å trene, men jeg er så utrolig langt nede at jeg ikke klarer å ta tak i dette alene... Har veldig få venner her, så føler meg veldig avhengig av samboeren min om jeg skal ha det bra eller ikke... HI
Vakreste_i_verden:-) Skrevet 11. oktober 2012 #9 Skrevet 11. oktober 2012 Huff da, kanskje du skal gjøre noe for deg selv for å føle deg fiiiin. For det er du helt sikkert. 15 kilo for mye er jo ikke så ille det. Og det er jo overkommelig å gå ned. Men for å være helt ærlig tror jeg nok ikke problemet ligger hos deg og ditt utseende, selv om du tror det. Det er nok heller han som ikke forstår hvor viktig det er for deg med bekreftelse på at han elsker deg og syns at du er den fineste. Snakk med han, si hvor viktig det er for deg, vær ærlig å fortell hvor vondt det gjør. Hvis ikke du klarer å si det så skriv et brev eller en mail. Det gjorde jeg til min kjære en gang. Han ble helt rørt og skjønte at vi måtte forandre oss. Nå har vi det så bra som vi aldri har hatt det før! Føler med deg, igjen lykke til!
Vakreste_i_verden:-) Skrevet 11. oktober 2012 #10 Skrevet 11. oktober 2012 Hvor bor du da?? Bor du i Vestfold kan vi jo trene sammen. Gå noen lange deilige turer i høstmørket! Det er virkelig livet det!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #11 Skrevet 11. oktober 2012 Mange med små barn sliter med å ha overskudd til nærhet og intimitet, det trenger ikke å være på grunn av deg at sexlysten hans har minket!! Livet med full jobb, små barn mm krever mye, og det er naturlig at en innimellom mangler overskudd til sex!! Støtter ideen om å hive seg på et Grete Rohde kurs!!! Trening gir livsglede, overskudd og en blir mer fornøyd med seg selv!! Masse lykke til :-)) Jeg håper det ikke er pga meg, men jeg har jo lagt merke til at de gangene jeg har klart å slanke meg så blir det mer sex.. Samboeren min jobber ikke for tiden, og jeg tar det meste med ungene.. så personlig føler jeg at han burde ha overskudd.. alle ungene sover natten gjennom... Men jeg skal ta til meg ideen om g.r. kanskje hjelper det å gå på kurs med andre..
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #12 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg har fortalt ham alt rett ut. Fortalt ham hva jeg føler og hva jeg føler jeg trenger fra ham.. men han føler ikke han har mer å gi enn det han gjør.. jeg har sagt det så mange ganger.. skrevet brev, sendt meldinger, grått, snakket rolig .. han VET hva jeg føler og trenger.. han har bare ikke de samme behovene for nærhet som meg... og han sier jeg ikke kan få all den bekreftelsen jeg vil ha/trenger.. Han synes forholdet vårt er bra, og at jeg er kravstor eller overreagerer.. Vet ikke hva mer jeg kan gjøre...
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #13 Skrevet 11. oktober 2012 Hvor bor du da?? Bor du i Vestfold kan vi jo trene sammen. Gå noen lange deilige turer i høstmørket! Det er virkelig livet det! Bor dessverre litt for langt unna.. men takk! Det varmet:-)
Lillababy Skrevet 12. oktober 2012 #14 Skrevet 12. oktober 2012 Kjære deg. Flott av du har ordna legitime. Lege midlet Fontex hjelper både mot depresjon men også spise-forstyrrelser. Anbefaler deg å prøva det, du har ingenting å tapa. Hadde det ikkje vore deilig om dei mørkaste toppene forsvann?då vert det også lettare å adressera kjernen til problemet. Og evt også klara å slanka deg. Men hold deg unna alkohol då. Dårlig kombinasjon. Masse lukke til, du er uendelig verdifull. Klem
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #15 Skrevet 12. oktober 2012 Mange med små barn sliter med å ha overskudd til nærhet og intimitet, det trenger ikke å være på grunn av deg at sexlysten hans har minket!! Livet med full jobb, små barn mm krever mye, og det er naturlig at en innimellom mangler overskudd til sex!! Støtter ideen om å hive seg på et Grete Rohde kurs!!! Trening gir livsglede, overskudd og en blir mer fornøyd med seg selv!! Masse lykke til :-)) Jeg håper det ikke er pga meg, men jeg har jo lagt merke til at de gangene jeg har klart å slanke meg så blir det mer sex.. Samboeren min jobber ikke for tiden, og jeg tar det meste med ungene.. så personlig føler jeg at han burde ha overskudd.. alle ungene sover natten gjennom... Men jeg skal ta til meg ideen om g.r. kanskje hjelper det å gå på kurs med andre.. Det at det blir mer sex når du er slankere, du tror ikke det kan ha noe med økt selvtillit å gjøre? Selvtillit er jo tiltrekkende i seg selv (innenfor visse grenser), og kan gjøre noe med måten du legger opp til sex også. Vet ikke hvordan mannen din tenker og reagerer selvfølgelig, men sånn er det her. Her er det jeg som har minst lyst, og mannen min er manisk depresiv. I hans gode perioder er han verdensmester, tar meg med storm og kan forføre meg når han vil. I de dårlige periodene ser han seg selv som verdiløs, gjør ingenting med det, men sitter og furter over at jeg "ikke har lyst på han lenger"... Har ingenting med kroppen hans å gjøre, for den er jo den samme.
Himmel og hav Skrevet 12. oktober 2012 #16 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg tror at du skal begynne å tro på mannen din. Han har ikke like ofte lyst som før, og det hjelper neppe at du snakker, gråter, skriver, maser og gnåler om det og at du tror at alt handler om deg. Jeg vet at det ligger i depresjonens natur, at alt er din feil, men prøv å faktisk lytte til det han sier til deg! Om dere har små barn, og du i tillegg er kanskje litt krevende på oppmerksomhetsfronten, så er det ikke rart om han er litt sliten han også og ikke har overskudd til sex like ofte. Gå til den legetimen, og snakk om depresjonen din. Jeg har en følelse av at vekta kommer av depresjonen og at det ikke er depresjonen som kom av vekta Lykke til!
Gjest Miryks Skrevet 12. oktober 2012 #17 Skrevet 12. oktober 2012 Du er ivertfal heldig som får sex 2 gamger i mnd. Jeg er singel og får aldri sex :-( Selvmordstanker har jeg i tillegg ...det måtte jo komme noen som har det verre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå