Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #1 Skrevet 11. oktober 2012 På søndag døpte jeg gutten min, og hadde hele slekta på besøk (28 stk) Min og mannens bestekamerat er baker i et stort bakeri her i nærheten og tilbøy seg å bake dåpskaken som en del av dåpsgaven(han har siden han ble spurt om å være fadder snakket om dette fondet han opprettet da gutten min ble født og som han skulle få på dåpsdagen og at han ville bake dåpskaka) han fikk i god tid vite hvor mange som skulle komme og vi snakket om hvordan vi alle tre ville at kaken skulle se ut osv. Han er en veldig flink baker og har sett mange fantastiske kaker som han har laga tidligere, men jeg ble så sinnsykt skuffet og sjokkert når han kom hesblesende inn på kjøkkenet et par min før vi skulle i kirka med en liten kake ala 20x30 cm klumpete marshmellows lokk, burgunder blomster på + navnet da så klart. Det var en kake jeg fint kunne ha bakt selv til og med penere. Og fargene skulle være blå og han hadde snakket så mye om disse bildepyntene han øaga osv så skulle jo være bilde av gutten i midten med magge kongeblå sløyfer osv på en marsipankake!! Ikke var den stor nok til at alle kunne få smake på kaka heller.. Og i tillegg så hadde han heller ikke det fondet som han har snakket så varmt om.. Jeg syntes hele dåpsfesten ble litt ødlagt av at kaka ble så mislykka - min slengsammen oreokake ble penere jo... Er det flere enn meg som hadde reagert på dette eller er det bare jeg som er heeelt på jordet???
Gjest I See You, Shakin That Ass.... Skrevet 11. oktober 2012 #2 Skrevet 11. oktober 2012 Hadde nok blitt skuffet ja, men regner med du har andre fine minner ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #3 Skrevet 11. oktober 2012 Tror ikke jeg hadde dvelt så mye ved det. Det er ikke bryllup det er snakk om:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå