Gå til innhold

Er dette en fin bursdagsgave til en gutt som fyller 7 år?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror gutten min hadde likt det, han blir 7 i mars.

Skrevet

De er kule til en som liker Lego.

Men jeg har sett på de i butikken og synes de er veldig upraktiske, iallfall matboksen.

Skrevet

Takk for svar! Og det var veldig betryggende å høre :)

Skrevet

Men jeg har sett på de i butikken og synes de er veldig upraktiske, iallfall matboksen.

Han er veldig glad i lego, var derfor jeg kjøpte den :)

Hva var det du så på som upraktisk da?

Skrevet

Det jeg ikke likte med dem var at matboksen er stor og har kun et rom. Skiver og annet blir da kastet rundt inni der. Så denne hadde antagelig blitt brukt til andre ting.

På drikkeflasker vil iallfall mine ha den som er raskest å bruke. Dvs. tuten skal gjerne ikke trenge å åpnes i det heletatt, men det er vel en vanesak å ha skrukork.... :)

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Det jeg ikke likte med dem var at matboksen er stor og har kun et rom. Skiver og annet blir da kastet rundt inni der. Så denne hadde antagelig blitt brukt til andre ting.

På drikkeflasker vil iallfall mine ha den som er raskest å bruke. Dvs. tuten skal gjerne ikke trenge å åpnes i det heletatt, men det er vel en vanesak å ha skrukork.... :)

Vi har de der, og matboksen er ikke stor.heller litt for smal. Men ja, mange av de i klassen til gutten min som har..og han går i 2 :)

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Ja, og legoflaska har jenta mi, hun elsker den. Den er og veldig lett vaske da man skrur av bunnen på den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...