Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #1 Skrevet 11. oktober 2012 lar dere barnet på influensavaksine
Februargullet2013 Skrevet 11. oktober 2012 #2 Skrevet 11. oktober 2012 har det selv,og de abefaller vel det ja.
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. oktober 2012 #3 Skrevet 12. oktober 2012 Nei. Lillebror har astma, men får ikke influensavaksinen.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #5 Skrevet 12. oktober 2012 Det har jeg ikke tenkt på. Bør ikke legen kontakte oss om det?
Gjest vinterbrud Skrevet 12. oktober 2012 #6 Skrevet 12. oktober 2012 Ja,hun har fått influensavaksinen i høst.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #7 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg synes synd på barna deres om dere nekter barna deres å få en anbefalt vaksine. Slik jeg ser det, er det like viktig med influensavaksine for et barn med astma som de andre vanlige vaksinene, kanskje viktigere. Influensa blir de med stor sansynlighet utsatt for, mens mange av de andre sykdommen ikke finnes i norge. Tenk om det ender opp helt katastofalt, bare fordi dere ikke vil vaksinere. Det er en grunn til den blir anbefalt.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #8 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg lurer fortsatt, blir dere kontaktet av HS/lege eller tar dere kontakt selv?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #9 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg har selv hatt astma siden jeg var 3mnd og sliter enda veldig med det. Har ikke ønsket vaksinene i hele tatt, enda jeg som regel har influensa hvert år. Men det er pga bivirkninger at jeg ikke ønsker det. Fordi jeg får som regel store plager av bivirkninger på alt jeg tar av vaksiner, tabletter, alle medisiner ++
Pengetreet Skrevet 12. oktober 2012 #10 Skrevet 12. oktober 2012 Nei, jeg gir dobbel dose med flutide og det har fungert bra. Er i samråd med legen ja.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #11 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg har selv hatt astma siden jeg var 3mnd og sliter enda veldig med det. Har ikke ønsket vaksinene i hele tatt, enda jeg som regel har influensa hvert år. Men det er pga bivirkninger at jeg ikke ønsker det. Fordi jeg får som regel store plager av bivirkninger på alt jeg tar av vaksiner, tabletter, alle medisiner ++ Sikker på det er influensa du har? Veldig skjeldent å få influnsa hvert år, men mange kaller de jo influensa bare de har feber og føler seg syke.
LilleBamBam+EnTil Skrevet 12. oktober 2012 #12 Skrevet 12. oktober 2012 Nei, men legen vil ikke at hun skal få den ennå. Hun er bare to år og holder på med å endre på medisinene. Så vi avventer til det er greit
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. oktober 2012 #13 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg synes synd på barna deres om dere nekter barna deres å få en anbefalt vaksine. Slik jeg ser det, er det like viktig med influensavaksine for et barn med astma som de andre vanlige vaksinene, kanskje viktigere. Influensa blir de med stor sansynlighet utsatt for, mens mange av de andre sykdommen ikke finnes i norge. Tenk om det ender opp helt katastofalt, bare fordi dere ikke vil vaksinere. Det er en grunn til den blir anbefalt. Du synes synd på barnet? Har du egentlig forutsetninger for å si det? Ikke alle barn har alvorlig astma. Noen har mild astma og/eller klarer å holde det i sjakk med medisiner. Jeg har spurt om det er anbefalt at min sønn får vaksinen, men får beskjed om at det ikke er nødvendig. At det er for eldre og barn som er veldig syke eller veldig belastet med astma. Tenker at legen kjenner barnet mitt sine behov best jeg da!?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2012 #14 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg synes synd på barna deres om dere nekter barna deres å få en anbefalt vaksine. Slik jeg ser det, er det like viktig med influensavaksine for et barn med astma som de andre vanlige vaksinene, kanskje viktigere. Influensa blir de med stor sansynlighet utsatt for, mens mange av de andre sykdommen ikke finnes i norge. Tenk om det ender opp helt katastofalt, bare fordi dere ikke vil vaksinere. Det er en grunn til den blir anbefalt. Du synes synd på barnet? Har du egentlig forutsetninger for å si det? Ikke alle barn har alvorlig astma. Noen har mild astma og/eller klarer å holde det i sjakk med medisiner. Jeg har spurt om det er anbefalt at min sønn får vaksinen, men får beskjed om at det ikke er nødvendig. At det er for eldre og barn som er veldig syke eller veldig belastet med astma. Tenker at legen kjenner barnet mitt sine behov best jeg da!? Jeg mener selvsagt de som går imot det legen anbefaler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå