Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #1 Skrevet 11. oktober 2012 I morgen er jeg 6 uker på vei, og i dag begynte jeg plutselig å blø masse, skikkelig styrtbløding, masse levret blod, En geleklump og litt smerter. Fikk komme rett inn til gyn, og hun fant fosteranlegg, men hun sa det nok var litt tidlig å se hjerteslag, men over helga burde det være der. Hun sa også at fostersekken så litt sammenklappet ut:-( Usikker altså.... Jeg er jo redd dette ikke går veien, men jeg har stoppet å blø, blødde i noen få timer, har ikke særlig vondt og har også opplevd helt like blødinger i begge mine tidligere svangerskap, flere ganger, og det har gått bra.... Jeg har også opplevd en SA men da begynte det med brun spotting og eskalerte det til mer bløding og mer smerter. Gyn sa at med min historikk samt at jeg også bruker blodfortynnende midler så har jeg mye større blødningsfare.... årh, jeg er innstilt på at jeg mister nå, men samtidig har jeg et lite håp om at denne spiren også klorer seg fast. Håper mange vil krysse fingrene for meg, så kommer antagelig dommen på mandag:-/ Min kanskje siste mulighet for å få sistemann, så det blir en tung sorg om jeg miste lille spiren vår......
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 11. oktober 2012 #2 Skrevet 11. oktober 2012 Krysser alt jeg har for deg. Håper den lille har klort seg godt fast inni der:) Klem:)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 11. oktober 2012 #3 Skrevet 11. oktober 2012 Krysser her for deg! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå