Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #1 Skrevet 11. oktober 2012 Visste dere om det? Var det romantiskt?
Hilde_85 Skrevet 11. oktober 2012 #2 Skrevet 11. oktober 2012 Han fridde ikke. Det gjorde jeg Og han viste det ikke, og ble svært overraska, og jeg syns jeg var superromatisk
Gjest overlord Skrevet 11. oktober 2012 #3 Skrevet 11. oktober 2012 Det gjorde han ikke, men han møtte opp til vielsen slik han fikk beskjed om.
anonymiee Skrevet 11. oktober 2012 #4 Skrevet 11. oktober 2012 Så veldig romantiske mannfolk er nå for tida, det må jeg si..
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 11. oktober 2012 #5 Skrevet 11. oktober 2012 Han tok meg med ut for å spise tapas, og da vi kom hjem måtte jeg på do. Tror jeg hadde fått i meg noe rart på restauranten. Kom ut fra do til massevis av levende lys i stuen. Så en gang mellom dobesøkene fridde han. Ble vel ikke så romantisk som han hadde håpet på
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #6 Skrevet 11. oktober 2012 Han fridde ikke. Skulle jeg ventet på det, så hadde jeg nok vært ugift fremdeles, gitt... Han ble fridd til, på skuddårsaften, over en bedre middag i heimen.
beibilykke Skrevet 11. oktober 2012 #7 Skrevet 11. oktober 2012 Vi skulle feire 2 år som kjærester en fredag kveld. Jeg disket opp med indrefilet med fløtepoteter med tilbehør. Og vi drakk en vin . Når maten var spist satt han seg bort til meg, holdt meg litt i hånden og så meg dypt inn i øynene før han gikk ned på kne og sa de magiske ordene " vil du gifte deg med meg" og en nydelig ring var det og. Jeg sa seff ja, så hadde vi sex og dagen etter hadde vi forlovelsesfest super helg!!!
Soon to be mum Skrevet 11. oktober 2012 #8 Skrevet 11. oktober 2012 Hos oss var det også jeg som fridde, ikke han.
Gjest overlord Skrevet 11. oktober 2012 #9 Skrevet 11. oktober 2012 Så veldig romantiske mannfolk er nå for tida, det må jeg si.. Noen av oss foretrekker å leve i likestilte forhold fremfor å ha romantiske menn. Forøvrig mener jeg at sjarmen ved å fri er borte når man har levd sammen i årevis og har unger sammen (og eventuelt også med andre). Da blir man heller enige om å gifte seg eller la være.
Gjest overlord Skrevet 11. oktober 2012 #10 Skrevet 11. oktober 2012 Så veldig romantiske mannfolk er nå for tida, det må jeg si.. Noen av oss foretrekker å leve i likestilte forhold fremfor å ha romantiske menn. Forøvrig mener jeg at sjarmen ved å fri er borte når man har levd sammen i årevis og har unger sammen (og eventuelt også med andre). Da blir man heller enige om å gifte seg eller la være. Og nei, jeg mener ikke at det ene utelukker det andre, men jeg tar iallefall likestillingen før romantikken om jeg må velge.
marsgutt 2013 Skrevet 11. oktober 2012 #11 Skrevet 11. oktober 2012 her var det jeg som spurte, han sa han ville tenke på det, 3 uker senere gikk han ned på kne helt ut av det blå med roser og ringer. på valentine day. noe jeg ikke forventet siden han ikke syns noe om den dagen, var vell derfor han gjorde d da. for at jeg ikke skulle skjønne at det kom:)
snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 11. oktober 2012 #12 Skrevet 11. oktober 2012 Fridde selv, eneste måten med treg mann ;-) vært gift 6 år nå.
☆☆☆ Skrevet 11. oktober 2012 #13 Skrevet 11. oktober 2012 Hugsar ikkje - heilt sant. Det var heime i sofaen i alle fall, og vi bestilte ringar saman nokre dagar etter.
Hilde_85 Skrevet 11. oktober 2012 #14 Skrevet 11. oktober 2012 Til mannens "forsvar" hadde han begynt å legge noen små planer om frieri noen mnd etter at jeg fridde. Han har vært gift før, og følte seg ikke helt vel den gangen i den situasjonen (følte seg pressa til det) så da bestemte jeg meg for at da gjør jeg det denne gang Han ble svært fornøyd
Gulosten™ Skrevet 11. oktober 2012 #15 Skrevet 11. oktober 2012 Gudhjelpemeg, på restaurant - i Paris!! Ned på kne, til og med Da vi gikk sa servitøren vår med herlig fransk aksent: Congratulations, I am your witness. På vei tilbake til hotellet blinket Eiffeltårnet med blå fine lys, og på dagen 9 måneder senere ble minstemann født. Det ler vi litt av enda
Rediken Skrevet 11. oktober 2012 #16 Skrevet 11. oktober 2012 Han fridde på et hotell, vi skulle egentlig feire ett eller annet. Det var ganske uventet siden vi hadde vært ilag så lang tid at jeg egentlig hadde slått fra meg at det ville skje. Etterpå spiste vi god mat og koste oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå