Gjest sug lut Skrevet 11. oktober 2012 #4 Skrevet 11. oktober 2012 Veit egentlig ikke, Gomma ringer meg bare i fylla og sleiver i røret så det er vanskelig å høre. Men noen fortalte at hun tilbringer mye tid i Spania, og da stort sett i g-streng og fripupp, sjelden en god løsning når man snart er seksti, og at hun har snakket om å skulle gifte seg med en hun haddde truffet der.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #5 Skrevet 11. oktober 2012 Ove, du har ikke noe med å blande deg i livet jeg lever nå Du har aldri stilt opp for dine barn, men latt deg dominere av din familie, bl.a. Børre som har hatt en dårlig innflytelse på deg og også din mor, som du aldri har klart å selvstendiggjøre deg fra. Hvis jeg gifter meg igjen er det min sak (ikke at jeg vet hvor du tar disse ryktene fra). Mvh Gro-Marianne
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #6 Skrevet 11. oktober 2012 SnekkerPelle. har du barn i magen?
Gjest sug lut Skrevet 11. oktober 2012 #7 Skrevet 11. oktober 2012 Ove, du har ikke noe med å blande deg i livet jeg lever nå Du har aldri stilt opp for dine barn, men latt deg dominere av din familie, bl.a. Børre som har hatt en dårlig innflytelse på deg og også din mor, som du aldri har klart å selvstendiggjøre deg fra. Hvis jeg gifter meg igjen er det min sak (ikke at jeg vet hvor du tar disse ryktene fra). Mvh Gro-Marianne Onkel Børre har ikke spist julemiddag med oss siden den gangen, han sitter stort sett i et hjørne bak juletreet og rugger, innsmurt i tyttebær. Du skulle skamme deg. Og min mor er død. Gifter du deg med denne nittenåringen får du bare ha lykke til. Og hva er dette snakket om barn? Du kjører ikke fremdeles rundt med den barnevogna med Reborn-babyer i? Skaff deg hjelp, Gomma.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #8 Skrevet 11. oktober 2012 Åååh Gomma! Ååååh Børreeeee!! Åssen skal detta gåååå??
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #9 Skrevet 11. oktober 2012 Ove, du har ikke noe med å blande deg i livet jeg lever nå Du har aldri stilt opp for dine barn, men latt deg dominere av din familie, bl.a. Børre som har hatt en dårlig innflytelse på deg og også din mor, som du aldri har klart å selvstendiggjøre deg fra. Hvis jeg gifter meg igjen er det min sak (ikke at jeg vet hvor du tar disse ryktene fra). Mvh Gro-Marianne Onkel Børre har ikke spist julemiddag med oss siden den gangen, han sitter stort sett i et hjørne bak juletreet og rugger, innsmurt i tyttebær. Du skulle skamme deg. Og min mor er død. Gifter du deg med denne nittenåringen får du bare ha lykke til. Og hva er dette snakket om barn? Du kjører ikke fremdeles rundt med den barnevogna med Reborn-babyer i? Skaff deg hjelp, Gomma. Lille-Gro og Stein-Christoffer er nå to voksne mennesker og at du ikke har sett mer til barna dine er din egen feil. Ikke skyld på meg, for jeg har alltid strukket meg langt. Jeg foretrekker at du kaller meg Gro-Marianne i den grad du fortsatt har behov for å kommunisere med meg.
Gjest sug lut Skrevet 11. oktober 2012 #10 Skrevet 11. oktober 2012 Ove, du har ikke noe med å blande deg i livet jeg lever nå Du har aldri stilt opp for dine barn, men latt deg dominere av din familie, bl.a. Børre som har hatt en dårlig innflytelse på deg og også din mor, som du aldri har klart å selvstendiggjøre deg fra. Hvis jeg gifter meg igjen er det min sak (ikke at jeg vet hvor du tar disse ryktene fra). Mvh Gro-Marianne Onkel Børre har ikke spist julemiddag med oss siden den gangen, han sitter stort sett i et hjørne bak juletreet og rugger, innsmurt i tyttebær. Du skulle skamme deg. Og min mor er død. Gifter du deg med denne nittenåringen får du bare ha lykke til. Og hva er dette snakket om barn? Du kjører ikke fremdeles rundt med den barnevogna med Reborn-babyer i? Skaff deg hjelp, Gomma. Lille-Gro og Stein-Christoffer er nå to voksne mennesker og at du ikke har sett mer til barna dine er din egen feil. Ikke skyld på meg, for jeg har alltid strukket meg langt. Jeg foretrekker at du kaller meg Gro-Marianne i den grad du fortsatt har behov for å kommunisere med meg. Gomma, etter de årene du nektet å bruke løstennene dine er det ingen som husker det fulle navnet ditt lenger.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #12 Skrevet 11. oktober 2012 Ove, du har ikke noe med å blande deg i livet jeg lever nå Du har aldri stilt opp for dine barn, men latt deg dominere av din familie, bl.a. Børre som har hatt en dårlig innflytelse på deg og også din mor, som du aldri har klart å selvstendiggjøre deg fra. Hvis jeg gifter meg igjen er det min sak (ikke at jeg vet hvor du tar disse ryktene fra). Mvh Gro-Marianne Onkel Børre har ikke spist julemiddag med oss siden den gangen, han sitter stort sett i et hjørne bak juletreet og rugger, innsmurt i tyttebær. Du skulle skamme deg. Og min mor er død. Gifter du deg med denne nittenåringen får du bare ha lykke til. Og hva er dette snakket om barn? Du kjører ikke fremdeles rundt med den barnevogna med Reborn-babyer i? Skaff deg hjelp, Gomma. Lille-Gro og Stein-Christoffer er nå to voksne mennesker og at du ikke har sett mer til barna dine er din egen feil. Ikke skyld på meg, for jeg har alltid strukket meg langt. Jeg foretrekker at du kaller meg Gro-Marianne i den grad du fortsatt har behov for å kommunisere med meg. Gomma, etter de årene du nektet å bruke løstennene dine er det ingen som husker det fulle navnet ditt lenger. Hvis du prøver å vinne meg tilbake 20 år post festum så virker ikke triksene dine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå