Gjest overlord Skrevet 11. oktober 2012 #1 Skrevet 11. oktober 2012 http://kremmerhuset.no/node/2043 Fikk veldig lyst til å ta den med meg hjem i dag, men ble usikker på om den virkelig er superfin eller om jeg har rablet.
Serepta Skrevet 11. oktober 2012 #2 Skrevet 11. oktober 2012 Kul (og gul) men kommer an på hva den skal passe til da. Jeg hadde glatt kjøpt den.
Gjest Trulte med to små Skrevet 11. oktober 2012 #3 Skrevet 11. oktober 2012 I sølv hadde den nok vært fin, men gul er jo en sprek farge så om du liker den så hvorfor ikke!
Cmyk Skrevet 11. oktober 2012 #4 Skrevet 11. oktober 2012 Har sikla på samme lampa! Jeg synes den er knallstilig.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #5 Skrevet 11. oktober 2012 Superstilig lampe! Jeg skulle gjerne hatt den, men mannen nekter å la meg gjøre den typen interiør-sprell. Han kunne godtatt den i sort eller sølv, eller kanskje hvit til nød, men da er poenget borte. Den må være gul, eller knallrosa eller noe sånt. Løp og kjøp overlord. Jeg har fulgt litt med på interiør-trådene dine, der du sier at du ikke har peil på interiør. Men, denne lampen gjør du ikke noe feil med for å si det sånn :-) Kul og trendy er den!
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 11. oktober 2012 #6 Skrevet 11. oktober 2012 Veldig kul og retro Hadde nesten sånn bare rød da jeg var liten. Kunne nok godt hatt den hjemme ja
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #7 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg tenker at den lampen er skikkelig kul i et ganske fargenøytralt hjem.. som en fargeklatt.. Dersom hjemmet ditt er en potpurri av ulike farger og materialer tror jeg kanskje ikke den blir fullt så hot..
Mandalas Skrevet 11. oktober 2012 #8 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg merker at jeg ble litt skuffa over at det bare var en skrivebordslampe. Joda, fin den, men i mine øyne er den ganske lik alle andre slike lamper
Gjest overlord Skrevet 11. oktober 2012 #9 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg tenker at den lampen er skikkelig kul i et ganske fargenøytralt hjem.. som en fargeklatt.. Dersom hjemmet ditt er en potpurri av ulike farger og materialer tror jeg kanskje ikke den blir fullt så hot.. Jeg skal i tilfelle ha den som skrivebordslampe på kontoret. Her er veggene hvite, bokhyllene brune og de andre interiørdetaljene i blått og beige. Blir gult fint da?
Gjest overlord Skrevet 11. oktober 2012 #10 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg merker at jeg ble litt skuffa over at det bare var en skrivebordslampe. Joda, fin den, men i mine øyne er den ganske lik alle andre slike lamper Jeg skal ha ny kjøkkenlampe også, så ny tråd kommer:) Kanksje du vil tipse om hvilken lampe som passer over kjøkkenbord? Kjøkkenet er i eik. Veggene er hvite og spisebordet hvitt. Ganske upersonlige greier.
Gjest sug lut Skrevet 11. oktober 2012 #11 Skrevet 11. oktober 2012 Den vil jeg også ha. Dessuten vil jeg ha gul "industri"-lampe på kjøkkenet også.
det er berre mordi Skrevet 11. oktober 2012 #12 Skrevet 11. oktober 2012 Bohus har kule retrolamper som kan fungere fint over et kjøkkenbord. Jeg kjøpte en rød en før i dag:)
L-8 Skrevet 11. oktober 2012 #13 Skrevet 11. oktober 2012 Elsker gult! Jeg skal ha en svær retro/industrilampe i knallgult på kjøkkenet! Jippi!!
Gjest overlord Skrevet 11. oktober 2012 #14 Skrevet 11. oktober 2012 Den vil jeg også ha. Dessuten vil jeg ha gul "industri"-lampe på kjøkkenet også. Så gult er kult altså?
Gjest overlord Skrevet 11. oktober 2012 #15 Skrevet 11. oktober 2012 Bohus har kule retrolamper som kan fungere fint over et kjøkkenbord. Jeg kjøpte en rød en før i dag:) Men kjøkkenet mitt er litt nittitalls-kjipt. Hva fungerer da? Har ikke egentlig falt for industri-stilen.
Gjest sug lut Skrevet 11. oktober 2012 #16 Skrevet 11. oktober 2012 Den vil jeg også ha. Dessuten vil jeg ha gul "industri"-lampe på kjøkkenet også. Så gult er kult altså? Blant meg, definitivt. Men siden jeg er hermafroditt eller mann og muligens eksmannen til Gro-Marianne bør du nok ikke ta mitt ord for det.
det er berre mordi Skrevet 11. oktober 2012 #18 Skrevet 11. oktober 2012 Bohus har kule retrolamper som kan fungere fint over et kjøkkenbord. Jeg kjøpte en rød en før i dag:) Men kjøkkenet mitt er litt nittitalls-kjipt. Hva fungerer da? Har ikke egentlig falt for industri-stilen. Aner ikke
L-8 Skrevet 11. oktober 2012 #19 Skrevet 11. oktober 2012 Bohus har kule retrolamper som kan fungere fint over et kjøkkenbord. Jeg kjøpte en rød en før i dag:) Men kjøkkenet mitt er litt nittitalls-kjipt. Hva fungerer da? Har ikke egentlig falt for industri-stilen. Jeg ønsker meg faktisk et nittitallskjipt kjøkken! Blir så glad når jeg finner hus på finn som har det. Samboer'n bare rister på hodet XD Vi kan bytte, du kan få mitt IKEA-kjøkken a 2011 ;-)
Gjest overlord Skrevet 11. oktober 2012 #20 Skrevet 11. oktober 2012 Bohus har kule retrolamper som kan fungere fint over et kjøkkenbord. Jeg kjøpte en rød en før i dag:) Men kjøkkenet mitt er litt nittitalls-kjipt. Hva fungerer da? Har ikke egentlig falt for industri-stilen. Jeg ønsker meg faktisk et nittitallskjipt kjøkken! Blir så glad når jeg finner hus på finn som har det. Samboer'n bare rister på hodet XD Vi kan bytte, du kan få mitt IKEA-kjøkken a 2011 ;-) Gjerne det, men da må du montere det ned;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå