Gå til innhold

Hvor gammel var du når du..

Anbefalte innlegg

Skrevet

når du sluttet å leke med dokker og barbie?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gullguttene
Skrevet

Det husker jeg ikke, enda det er ikke så mange år siden :P

Skrevet

Likte aldri disse harde og stive dukkene med stirrende øyne, så jeg begynte egentlig aldri... bortsett fra at jeg "skamklipte" en stordukke jeg fikk en gang. Senere kom samme dukke med samme sveis som standard... kanskje jeg burde blitt frisør, he-he ;)

Skrevet

12-13 år når jeg pakket vekk barbiene mine.

Skrevet

DA jeg sluttet å leke med dukker.

Vet egentlig ikke. Begynte vel aldri.

Skrevet

Den gang DA

Hver gang NÅR

Det skulle dere alle lært på barneskolen:)

Skrevet

Da jeg sluttet å leke med dukker var jeg 12 år, ett år senere var det "drekka, pule og sloss", haha!

Gikk fra å være barn til å bli tøff i trynet-ungdom på et svisj :P

Huff, håper barna mine blir hakket snillere enn det jeg var!

Skrevet

Stort sett likte jeg bare å sabotere alle dukkene til storesøsteren min, og lekte mest med bamser eller pinne figurer og stein i naturen. Men tror jeg var ganske tidlig ute med alt av leketøy og ting. 6-7 år

Skrevet

Lekte aldri med dukker, hadde ingen jenter i jevn alder der jeg bodde som "påvirka" meg til det. De eneste jentene som bodde i nærheten var venninner med søster som var 5år eldre,så fikk ikke lov å være med:-P

Ingen av brødrene mine ville leke med dukker med meg så da ble den lagt vekk.

Skrevet

Tror jeg var 12 år da jeg tvang meg selv til å kaste alle lekene mine. Var med tungt hjerte jeg satt favorittdukka på hylla! Kjenner jeg savner dukka den dag i dag, fikk den vel da jeg var 2 og siden da har den betydd en hel del for meg :P

Dro ingen plasser uten den, bare vi skulle på butikken hadde jeg dukka med i bilstolen, for så å trille den i handlevogna inne på butikken :D

åh, som jeg savner å være lita å bekymringsløs!

Skrevet

Tja.. Da vi flyttet for første gang. Da var jeg nesten 10 år.

Skrevet

Jeg husker vi lekte med barbie i smug ete par ganger da vi var 12-13 år. Men, da var barbie og Ken kule og tøffe og skulle på fest og sånt da ;-) Likevel var det for flaut å fortsette selv om vi egentlig hadde lyst..

Skrevet

når du sluttet å leke med dokker og barbie?

13! Da ville ikke venninnen min leke med meg mer, så orket jeg ikke leke med meg selv heller. Hadde nok holdt på lenger om jeg hadde noen å leke med. Skal sies at den barbieleken ble rimelig heftig med årene. De stakkars dukkene måtte gjennom sex, trekant, utroskapdrama osv. ;) De fikk også store pupper ved hjelp av sånn leire (modelær??). :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...