Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #1 Skrevet 11. oktober 2012 når du sluttet å leke med dokker og barbie?
Gjest Gullguttene Skrevet 11. oktober 2012 #4 Skrevet 11. oktober 2012 Det husker jeg ikke, enda det er ikke så mange år siden
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #5 Skrevet 11. oktober 2012 Likte aldri disse harde og stive dukkene med stirrende øyne, så jeg begynte egentlig aldri... bortsett fra at jeg "skamklipte" en stordukke jeg fikk en gang. Senere kom samme dukke med samme sveis som standard... kanskje jeg burde blitt frisør, he-he
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #6 Skrevet 11. oktober 2012 12-13 år når jeg pakket vekk barbiene mine.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #7 Skrevet 11. oktober 2012 DA jeg sluttet å leke med dukker. Vet egentlig ikke. Begynte vel aldri.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #8 Skrevet 11. oktober 2012 Den gang DA Hver gang NÅR Det skulle dere alle lært på barneskolen:)
Gidder ikke! Skrevet 11. oktober 2012 #9 Skrevet 11. oktober 2012 Da jeg sluttet å leke med dukker var jeg 12 år, ett år senere var det "drekka, pule og sloss", haha! Gikk fra å være barn til å bli tøff i trynet-ungdom på et svisj Huff, håper barna mine blir hakket snillere enn det jeg var!
Marjoriee Dawes Skrevet 11. oktober 2012 #10 Skrevet 11. oktober 2012 Stort sett likte jeg bare å sabotere alle dukkene til storesøsteren min, og lekte mest med bamser eller pinne figurer og stein i naturen. Men tror jeg var ganske tidlig ute med alt av leketøy og ting. 6-7 år
B-gjengen Skrevet 11. oktober 2012 #11 Skrevet 11. oktober 2012 Lekte aldri med dukker, hadde ingen jenter i jevn alder der jeg bodde som "påvirka" meg til det. De eneste jentene som bodde i nærheten var venninner med søster som var 5år eldre,så fikk ikke lov å være med:-P Ingen av brødrene mine ville leke med dukker med meg så da ble den lagt vekk.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #12 Skrevet 11. oktober 2012 Tror jeg var 12 år da jeg tvang meg selv til å kaste alle lekene mine. Var med tungt hjerte jeg satt favorittdukka på hylla! Kjenner jeg savner dukka den dag i dag, fikk den vel da jeg var 2 og siden da har den betydd en hel del for meg Dro ingen plasser uten den, bare vi skulle på butikken hadde jeg dukka med i bilstolen, for så å trille den i handlevogna inne på butikken åh, som jeg savner å være lita å bekymringsløs!
Dini Skrevet 11. oktober 2012 #15 Skrevet 11. oktober 2012 Tja.. Da vi flyttet for første gang. Da var jeg nesten 10 år.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #16 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg husker vi lekte med barbie i smug ete par ganger da vi var 12-13 år. Men, da var barbie og Ken kule og tøffe og skulle på fest og sånt da ;-) Likevel var det for flaut å fortsette selv om vi egentlig hadde lyst..
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #17 Skrevet 11. oktober 2012 når du sluttet å leke med dokker og barbie? 13! Da ville ikke venninnen min leke med meg mer, så orket jeg ikke leke med meg selv heller. Hadde nok holdt på lenger om jeg hadde noen å leke med. Skal sies at den barbieleken ble rimelig heftig med årene. De stakkars dukkene måtte gjennom sex, trekant, utroskapdrama osv. De fikk også store pupper ved hjelp av sånn leire (modelær??).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå