Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #1 Skrevet 11. oktober 2012 Morsomt å høre hvordan din beste venninne er, og hvilke egenskaper hun har.
nerdybirdy Skrevet 11. oktober 2012 #2 Skrevet 11. oktober 2012 omsorgsfull, direkte, morsom, seriøs, trofast, lojal, kunnskapsrik og leken :-)
Lady lovely locks Skrevet 11. oktober 2012 #3 Skrevet 11. oktober 2012 Hun er fantastisk nydelig. Vakker rett og slett. Men hun dømer ingen fra utsende eller still, det er rett og slett ikke i hennes hode å tenke slik. (Ja det skulle kanskje bare mangle, men det er faktisk ikke så ofte det er slik) Alle får en sjane hos henne. Hun hater baksnakking. Hun orker bare ikke omgås folk som baksnakker. VARM og LIVLIG, litt CRASY. LOJAL. Elsker henne.
*Miss Flua* Skrevet 11. oktober 2012 #4 Skrevet 11. oktober 2012 Åpen, ærlig, lojal, støttende, morsom og innmari god til å lage mat : p
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 11. oktober 2012 #5 Skrevet 11. oktober 2012 Synes sylihe sin beskrivelse passer fint på min beste venninne også
lille sprelle Skrevet 11. oktober 2012 #6 Skrevet 11. oktober 2012 En herlig "lillesøster" som jeg kan dele alt med.
det er berre mordi Skrevet 11. oktober 2012 #7 Skrevet 11. oktober 2012 Hun er noe av det varmeste mennesket som finnes. Hun er snill og god, aldri sint, selvoppofrende,uhøytidelig og morsom. Man kan stole på henne og hun ler og smiler lett, og hun hører på meg når jeg syter og bærer meg over filleting, men hun, som ofte har mye mer å syte og klage over - klager sjelden:)
LuksusLiv Skrevet 11. oktober 2012 #8 Skrevet 11. oktober 2012 Sprudlende, direkte, smågal, tolerant, utrolig morsom, liker ikke baksnakking, ærlig, nesten alltid smilende og søt.
Gjest SHOC Skrevet 11. oktober 2012 #9 Skrevet 11. oktober 2012 Sta, gjenerøs, god humor, tøff, bestemt, aktiv, inkluderende, stiller alltid opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå