Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #1 Skrevet 11. oktober 2012 Vi måtte hente vår datter i barnehagen i dag fordi hun hadde diare og barnehagen var redd det var smittsomt. Nå har det ikke blitt noen bæsjebleier siden tidlig i ettermiddag, og hun har vært i full vigør og spist greit. Kan hun gå i barnehagen i morgen?
<3 mine søte små<3 Skrevet 11. oktober 2012 #3 Skrevet 11. oktober 2012 dersom hun ikke har hatt mer en den ene bleia i bhg. hadde jeg sendt henne i bhg. dersom hun har spist mye frukt i bhg, kan en få løs mage. eller kan godt hende at det er tenner på gang?
nerdybirdy Skrevet 11. oktober 2012 #4 Skrevet 11. oktober 2012 Se på hvordan allmentilstanden til barnet er i morgen. Om du opplever at barnet er upåvirket ville jeg sendt det i barnehagen, med beskjed om at personalet må være obs
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #5 Skrevet 11. oktober 2012 Hvor mange ganger har hun hatt løs mage i dag da? Løs mage en gang er ikke det samme som diare. Har hun hatt løs mage 3 ganger eller mer ville jeg nok holdt henne hjemme. Hvis ikke kan hun gå i barnehagen. Mange som tror at har man løs mage så er det diare, og man er syk. Det stemmer ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå