Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #1 Skrevet 11. oktober 2012 Har ingen familie i nærheten.. Og de som skulle hjelpe oss er bortreist! At flere å spille på, men blir så engstelig for at snuppa skal måtte sove over ett sted og ikke slår seg til ro! Det er hos folk jeg stoler 100 % på, men det er ganske lenge siden snuppa har møtt dem :/ Jeg tenker at i verste fall må samboer bli hjemme med henne, og så må jeg klare meg selv.. Noen som måtte det når småsøsken kom til verden?
Mrs. Bouquet Skrevet 11. oktober 2012 #2 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg var bekymret for det samme selv. Men fant ut at det skulle gå helt fint med mannen og den førstefødte på gangen/rundt i byen/i nærheten på et hotell e.l. (alt etter hvor langt i fødselen jeg var) mens fødselen stod på.
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 11. oktober 2012 #3 Skrevet 11. oktober 2012 Naboer som hun ser stadig vekk, da? Her har vi alliert oss med halve nabolaget:-)
SnekkerPelle Skrevet 11. oktober 2012 #4 Skrevet 11. oktober 2012 Kan ikke de komme hjem til dere? Møtes alle sammen et par,tre ganger når terminen nærmer seg?
May the force be with you Skrevet 11. oktober 2012 #5 Skrevet 11. oktober 2012 Stresser litt med det samme her, fam. Bor 4-5 timer unna.. Hadde en relativt rask fødsel forrige gang, så det blir bare tid og vei for de evt. ..og tenk om DE er på jobb, utilgjengelige e.l. da... Neikj, det ordner seg vel:)
Andrebolleiovnen Skrevet 11. oktober 2012 #6 Skrevet 11. oktober 2012 Samme her. Men det ordner seg nok. Planlegge å føde mellom 8 og 16 på hverdag eller neste helg... Termin om 2 uker ;)i værste fall får vi ta henne med på Ahus med video spiller og leker . Vi har også snakket med naboer . Det blir nok en ordning uansett
OnTheRun Skrevet 12. oktober 2012 #7 Skrevet 12. oktober 2012 Jeg allierte meg med venner og naboer som stod klar til å komme på veldig kort varsel. Ikke vanskelig å få folk til å stille opp på sånt da. Bare spør, det er helt sikkert noen som vil hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå