Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #1 Skrevet 11. oktober 2012 strippe seg selv? Eller ta vannet? ÅÅÅÅhhh Jeg orker ikke mer!!!! Overtid burde ikke vært lov!!!
C.L.H85 Skrevet 11. oktober 2012 #2 Skrevet 11. oktober 2012 strippe seg selv? Eller ta vannet? ÅÅÅÅhhh Jeg orker ikke mer!!!! Overtid burde ikke vært lov!!! Niks og nei. MÅ nok bare holde ut gitt Babyen sier i fra nÅr den vil ut.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #3 Skrevet 11. oktober 2012 strippe seg selv? Eller ta vannet? ÅÅÅÅhhh Jeg orker ikke mer!!!! Overtid burde ikke vært lov!!! Niks og nei. MÅ nok bare holde ut gitt Babyen sier i fra nÅr den vil ut. Ikke alltid baby sier fra nÅr den vil ut nei.... Kjenner flere som mÅtte bli igangsatt pÅ 116-17. dag over.
C.L.H85 Skrevet 11. oktober 2012 #4 Skrevet 11. oktober 2012 strippe seg selv? Eller ta vannet? ÅÅÅÅhhh Jeg orker ikke mer!!!! Overtid burde ikke vært lov!!! Niks og nei. MÅ nok bare holde ut gitt Babyen sier i fra nÅr den vil ut. Ikke alltid baby sier fra nÅr den vil ut nei.... Kjenner flere som mÅtte bli igangsatt pÅ 116-17. dag over. I know... Men er vel ikke dermed sagt at man skal fikse det sjøl vel, som det tulle spørres om her.
C.L.H85 Skrevet 11. oktober 2012 #6 Skrevet 11. oktober 2012 Det tulle spørres ikke!!! Off slutt med deg a. Selvfølgelig kan du ikke gjøre det selv. Stooor infeksjonsfare og fare for både ditt og barnets liv. Prøv å få jordmor til å strippe deg... Hvor langt over er du egentlig?
Major HotLips Houlihan Skrevet 11. oktober 2012 #7 Skrevet 11. oktober 2012 Nei, det skal man ikke gjøre. Man holder ut fordi man setter barnet først, enkelt og greit. Jeg har gått ni og tolv dager på overtid, kunne ikke falt meg inn å prøve stripping på meg selv.
Marjoriee Dawes Skrevet 11. oktober 2012 #8 Skrevet 11. oktober 2012 Skjønner deg godt! Å du vet nok selv at det selvfølgelig ikke burde gjøres;) Ikke hjelper det da folk ber deg være tÅlmodig heller. Men plutselig er ungen ute! Å det er aldri feil Å ringe legen eller jordmor Å snakke om det. Kan hjelpe bare Å snakke med de om det ogsÅ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå