Marjoriee Dawes Skrevet 11. oktober 2012 #1 Skrevet 11. oktober 2012 Har panel, og liker egentlig ikke panel på soverom, men gidder heller ikke å pusse opp skikkelig der enda heller. Har en dus rosafarge der nå, og den er jo grei den men begynner å gå så lei! Så syns jeg det er så vanskelig å bestemme farge da det er panel. Fargene blir liksom så annerledes på det føler jeg. Alle møblene der er svarte, og tekstilene og pynten jeg bruker der er i lilla og gråtoner. Så burde ikke bli alt for mørk farge. Og har dere noen fine eksempel bilder så sleng gjerne ut ett! og er egentlig kontrastvegg noe fint da alt er panel?
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 11. oktober 2012 #2 Skrevet 11. oktober 2012 Ville valgt en lys grå farge på veggene og hvite lister og karmer... Og mal veggene med glans 15 eller 20, det blir finest på panel:-)
Marjoriee Dawes Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. oktober 2012 Ville valgt en lys grå farge på veggene og hvite lister og karmer... Og mal veggene med glans 15 eller 20, det blir finest på panel:-) Hmm ja kanskje det:) Men blir ikke det en ganske "kald" farge? Liker det ganske lunt. Men ja, jeg er nok litt vanskelig på det området:P
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 11. oktober 2012 #4 Skrevet 11. oktober 2012 Ville valgt en lys grå farge på veggene og hvite lister og karmer... Og mal veggene med glans 15 eller 20, det blir finest på panel:-) Hmm ja kanskje det:) Men blir ikke det en ganske "kald" farge? Liker det ganske lunt. Men ja, jeg er nok litt vanskelig på det området:P Tenkte det passet til grå og lillatoner... Vi har forøvrig en farge som heter muskatnøtt på soverommet, og den likerjeg veldig godt... Den er litt mørkere, da. Har hvite gardiner, og hvite og lilla tekstiler ellers... Om du vil ha en litt varmerefarge som går til grått og lilla, kan du se på en som heter Sans på jotun.no....
Marjoriee Dawes Skrevet 11. oktober 2012 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2012 Ville valgt en lys grå farge på veggene og hvite lister og karmer... Og mal veggene med glans 15 eller 20, det blir finest på panel:-) Hmm ja kanskje det:) Men blir ikke det en ganske "kald" farge? Liker det ganske lunt. Men ja, jeg er nok litt vanskelig på det området:P Tenkte det passet til grå og lillatoner... Vi har forøvrig en farge som heter muskatnøtt på soverommet, og den likerjeg veldig godt... Den er litt mørkere, da. Har hvite gardiner, og hvite og lilla tekstiler ellers... Om du vil ha en litt varmerefarge som går til grått og lilla, kan du se på en som heter Sans på jotun.no.... ooooh, der var det jo mange bra bilder! Har svingt innom siden dems før, men fant ikke de fargekartene. *klask i panna*
Gjest peacock Skrevet 11. oktober 2012 #7 Skrevet 11. oktober 2012 http://m.klikk.no/kvinneguiden/samliv/article792293.ece Tihi! Lilla kanskje? ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå