Chelseafan Skrevet 11. oktober 2012 #1 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg synes det beste er at familien samles og koser seg sammen . God Steming og Deilig mat
PintSizedDictator Skrevet 11. oktober 2012 #2 Skrevet 11. oktober 2012 Stemningn og alle forventningene. Både mine egne og barnas <3
marsgutt 2013 Skrevet 11. oktober 2012 #3 Skrevet 11. oktober 2012 stemmningen:) og se gleden i barnas øyne:)
bokormamma Skrevet 11. oktober 2012 #4 Skrevet 11. oktober 2012 Åh, stemningen, luktene, smakene, forventningene... Vi voksne som sukker henført nÅr vi setter oss til bordet og ungene som hviner frydefullt nÅr vi begynner pÅ gavene, for sÅ etter tre pakker Å ha mer enn nok nytt Å leke med og dermed mÅ overtales til Å Åpne resten.... gleder meg!
Jaffs Skrevet 11. oktober 2012 #5 Skrevet 11. oktober 2012 Lukten, stemmningen, maten, pynten, julemusikk, alle de koslige tv programene. For meg er julen rett og slett magisk
maimora Skrevet 11. oktober 2012 #6 Skrevet 11. oktober 2012 ALT! Fra å stå opp tidlig med barna for å se alt på tv, mens vi spiser julestrømpe til frokost, spise skikkelig julefrokost når strømpa er tom, julemiddagen, barna som tripper etter julenissen, være med hele familien, og bare kose oss hele dagen, og hele jula forsåvidt:)
kaklemor Skrevet 12. oktober 2012 #7 Skrevet 12. oktober 2012 Å våkne på julaften til juletrelukten, og klassikere på tven I år blir det beste å samles hele familien hos oss og vi virkelig skal kose oss :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå