Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #1 Skrevet 11. oktober 2012 Fikk ei datter i Mai, og bestemte meg for å begynne på skolen nå i august. Dette fordi jeg vil skaffe meg en utdannelse fortest mulig, og jeg faktisk ikke orker å trø hjemme i ett helt år. Jeg vet jeg er på rett studie, men er sliten og har ikke lyst til å lese. Jeg vil heller ikke sette studiet på vent i ett år. Jeg får tid til å ta vare på datteren min, og jeg har henne med på skolen de få dagene det er forelesning. Nå er jeg lei, og føler nesten jeg har tatt meg vann over hodet. Mange sier at jeg burde slutte, men vet ikke helt om det er det jeg ønsker. Jeg vil stå på, og jeg VIL klare dette. Gjør det ikke hverken på grunn av trass eller egoisme, men har tenkt gjennom dette. Mange sier jeg er tøff, men jeg sier at jeg gjør dette for min og datteren sitt beste! Jeg vil komme meg ut i jobb fortest mulig, slik at jeg har muligheten til å gi henne en tryggere og mer stabil oppvekst. Vil ikke ta meg lån over hodet for å sitte hjemme ett ekstra år.. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men er litt godt å få det ut.
lille sprelle Skrevet 11. oktober 2012 #2 Skrevet 11. oktober 2012 Motivasjon eller viljestyrke? Sett målet ditt klart og tydelig for deg og husk det - deretter er det å gjøre det som skal til hver dag for å nå det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå