Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #1 Skrevet 11. oktober 2012 Tror jeg har fått en, men bare en da, kjønnsvorte på den ene kjønnsleppa. Hvordan kan dette behandles, må den brennes vekk? Den er veldig vond og er litt på innsiden av kjønnsleppa. Og er dette klassifisert som en kjønnssykdom, ergo må jeg ha sex med kondom om jeg skal ha sex før den blir fjerna? Har en sexpartner, sånn at det er sagt...
Gjest SHOC Skrevet 11. oktober 2012 #2 Skrevet 11. oktober 2012 http://www.helsenett.no/index.php?option=com_content&task=view&Itemid=66&id=1830
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #3 Skrevet 11. oktober 2012 Hvis det faktisk er en kjønnsvorte, har du en kjønnssykdom, ja, og må bruke kondom under utbrudd. Men er du sikker på at det er det? Det er ikke en talgkjertel eller noe slikt? Hva man gjør med dem, aner jeg ikke, men du må nok til legen en tur.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #4 Skrevet 11. oktober 2012 Er du sikker på at det ikke bare er en tilstoppet talgkjertel?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #5 Skrevet 11. oktober 2012 Det kan godt hende. Hadde det vært vorter ville det kanskje vært flere? Huff, vond er den ihvertfall.. Den er litt rund på form, trodde kanskje det var kjønnsvorte, men talgkjertel hadde ikke slått meg faktisk! HI
<3 2G <3 Skrevet 11. oktober 2012 #6 Skrevet 11. oktober 2012 Er du usikker stikk til legen å få det sjekket, da får du medisin som skal smøres på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå