Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #1 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg har nettop fått opp alle visdomstennerne, og jeg biter meg som bare fy i tannkjøttet. Er reine munnpina, og jeg klarer så vidt å spise! Når kan man få de fjærnet, og noen som vet ca hvor mye det koster? Er 19 år, så vet at jeg enda kan få noen rabatter om jeg ikke tar helt feil.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #2 Skrevet 11. oktober 2012 Har alle mine fremdeles, jeg, så jeg vet dessverre ikke. Bare dytter tråden for deg Jeg hadde i utgangspunktet fire tenner jeg manglet i munnen, sikkert derfor jeg har hatt god nok plass til mine Ring en tannlege så finner du det sikkert ut, jo før jo bedre - lykke til
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #3 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg har tidligere fjernet 6 tenner, på grunn av knall og fall Jeg har god plass, men tennerne plager meg uansett. Men takk for at du dyttet tråden! Skal ringe til tannlege for å høre. HI
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #4 Skrevet 11. oktober 2012 Ja, tatt alle 4 (måtte opereres ut). Først 1 med lokalbedøvelse som førte til en grusom betennelse og kraftig antibiotikakur, deretter de 3 siste i full narkose med lett antibiotikabehandling i 5 dager etter inngrepet. Alle tennene ble fjernet ved kjevekirurgisk avdeling ved et østlandssykehus. Kommer aldri til å sette mine ben på det sykehuset igjen, så takk for fritt sykehusvalg. Betalte forøvrig bare egenandel for røntgenbilder og materiell både ved det første inngrepet og ved operasjonen. Var 19 år da jeg tok de tre siste og fikk ingen "rabatt".
det er berre mordi Skrevet 11. oktober 2012 #5 Skrevet 11. oktober 2012 Fikk 2 av de fjernet på sykehuset fordi de vokste feil vei. Kostet ingenting. Fikk fjernet en hos tannlegen, pga betennelse, og har bare en stakkars jævel igjen. Jeg har ikke betalt noe, men mulig jeg var under 18 da jeg fjernet den ene hos tannlegen.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 11. oktober 2012 #6 Skrevet 11. oktober 2012 Har fremdeles ikke fått noen, er 25 år. Er nok ikke vis nok, hoho
Dini Skrevet 11. oktober 2012 #7 Skrevet 11. oktober 2012 (endret) Jeg tok mine 2 på venstre side i fjor (måtte skjæres ut) og siden de hadde rabatt om man tok 2 samtidig betalte jeg 3.000 inkludert alle de 7(!) sprøytene. Skal ta de 2 på høyre neste gang jeg kommer ovenpå med økonomien igjen. Du kan jo evnt få tannlegen din til å se om de ligger skjevt i tannstillingen (mine peker ganske mye utover og skaper problemer.. Endret 11. oktober 2012 av Westroze og tulla♥©
B-gjengen Skrevet 11. oktober 2012 #8 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg fjerne en av dem i fjord. Ring tannlegen og få time/sjekk. Kan godt tenkes at du får fjerna dem etter at de har sett på dem. Husker ikke heelt hvor mye jeg betalte,men tror det var rundt 300-400 kr.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #9 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg har nettop fått opp alle visdomstennerne, og jeg biter meg som bare fy i tannkjøttet. Er reine munnpina, og jeg klarer så vidt å spise! Når kan man få de fjærnet, og noen som vet ca hvor mye det koster? Er 19 år, så vet at jeg enda kan få noen rabatter om jeg ikke tar helt feil. Jeg skal snart ta visdomstennene. Jeg går til privatklinikk, og der tar de ca 1000 kr pr. tann, vet ikke hvor mye det koster hos en kommunal tannlege. Jeg gruer meg veldig etter å ha lest historier på nett Så anbefaler deg ikke google spørsmålet ditt hihi Lykke til, til oss!
simba>>>3gutter Skrevet 11. oktober 2012 #10 Skrevet 11. oktober 2012 Har alle min er 37, det er blitt sånn nå at er det ikke noe problemmer med de så får de sitte. Men ring tannlege og hør.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #11 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg har nettop fått opp alle visdomstennerne, og jeg biter meg som bare fy i tannkjøttet. Er reine munnpina, og jeg klarer så vidt å spise! Når kan man få de fjærnet, og noen som vet ca hvor mye det koster? Er 19 år, så vet at jeg enda kan få noen rabatter om jeg ikke tar helt feil. Jeg skal snart ta visdomstennene. Jeg går til privatklinikk, og der tar de ca 1000 kr pr. tann, vet ikke hvor mye det koster hos en kommunal tannlege. Jeg gruer meg veldig etter å ha lest historier på nett Så anbefaler deg ikke google spørsmålet ditt hihi Lykke til, til oss! Haha, det siste skulle du aldri sagt! Hadde ikke tenkt tanken, men nå ble jeg nesten litt nysgjerrig på hva jeg har i vente! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå