Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #1 Skrevet 11. oktober 2012 Hva er den fylt med? Jeg mener, babyen er jo bitteliten.... Jeg mener ikke at noen er tykke eller noe slikt, for det finnes innmari mange fine babymager som kommer tidlig. Men hvor er babyen i magen deres, er h*n virkelig så høyt oppe/så utstikkende, allerede? Jeg er 20 uker, og misunner selvsagt de som har fått så fine mager, men på en annen side så ønsker jeg jo ikke være som en hvalross på slutten (jeg vet at små mager kan bli de største på slutten, og store mager kan være små på slutten, men jeg ønsker ikke bli så diger)... Babyen min har god plass, selv uten at magen synes særlig på meg. Kan være jeg bærer h*n langt inne, men jøss, jeg har ikke så mye å gå på fra rygg til navle!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #2 Skrevet 11. oktober 2012 Fikk mage tidlig (skikkelig babymage uke17-18) , men var på ingen måte noen hvalross etterhvert. Fikk tvert i mot kommentarer på at magen ikke var så stor de siste ukene.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #3 Skrevet 11. oktober 2012 Er vel livmoren som fyller opp i begynnelsen?
håpefull<3 Skrevet 11. oktober 2012 #4 Skrevet 11. oktober 2012 Fikk kommentarer på "babymagen" i uke 8, er veldig slank så folk så at jeg var gravid (kulerund mage, ikke "pløsete"). Mest sannsynlig oppblåst. Magen ble større og større, men forsvant plutselig i uke 14 ca (??? Husker ikke helt). Nå er den definerte kulen borte og jeg klarer å skjule graviditeten. Nærmeste familie trodde jeg hadde mistet igjen. Så forskjel fra person til person, men det sier seg selv at babyen tar ikke mye plass nå som jeg er 17+5, siden magen er flat igjen. skjønner ingen ting jeg
Mrs. Bouquet Skrevet 11. oktober 2012 #5 Skrevet 11. oktober 2012 Det er mest hormonelt. Muskler og ledd blir slappere som igjen gjør magen utstikkende. Dette varierer fra kvinne til kvinne. I tillegg er en del plaget med en del luft.
Nordhagenjentene :) Skrevet 11. oktober 2012 #6 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg ble skikkelig oppblåst, og måtte tidlig (uke 6-7) begynne med mammabukser. Bruker de samme buksene nå som jeg er 32 uker på vei. Og får bare kommentarer om hvor liten mage jeg har til å være 8 uker fra termin.
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 11. oktober 2012 #7 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg fikk veldig tidlig begge ganger... Og vekta gikk og opp tidlig. Og har vært gravidmage og ikke fleskemage, om du skjønner... Vet ikke hvorfor jeg, men er tydeligvis bare sånn. Men nå er jeg 2 uker unna termin, og får stadig høre at jeg ike er noe stor.... Så jevner seg... Får mange spm om jeg ikke har født da, siden folk synes jeg har vært gravid så lenge:-)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #8 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg er i uke 7 og har allerede fått en liten, søt babymage. Kunne bare drømt om å holde det skjult til uke 12. Jeg er slank så det synes godt allerede! Dette er nummer tre da, med nummer en fikk jeg ikke noen synlig mage før i uke 30. Jeg mistenker at livmoren utvider seg raskere jo flere barn man har fått.. Men ikke vet jeg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå