Gå til innhold

Mariuskjole fra ugly

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med hvordan de er i størrelsen? Hva velger jeg til en som bruker str. 80. som skal passe nå. 6-12 mnd. eller 12-24? Tenker på de i bambus/bomull.

Om noen har en de vil selge er jeg interessert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tatt i 12-24 tror jeg.. Jenta mi er 10 mnd og bruker 74 i klær. Har marius kjole i str 0-3 mnd som hun bruker som tunika nå! :P passer faktisk i armene enda.. Hun brukte den fra hun var nyfødt faktisk.. :-)

Skrevet

Kjøpte nemlig en heldress i str. 12-24 mnd som sikkert ikke passer før til sommeren. Derfor jeg lurte på om kjolen var like stor i størrelsen. Siden hennes passer i str. 0-3 mnd. tror jeg at jeg går for 6-12 mnd. Hun blir skikkelig irritert om kjolene er for lange når hun skal krabbe.

Skrevet

Vi fikk en til jentungen da hun var 2 år, i str 2-3 år. Den passer fortsatt, og hun ble 4 i sommer. Bruker 104/110 ellers...

Kjoler er noe herk når de krabber forresten ;)

Skrevet

Ja de er nok store i str.. Jeg er så redd for å kjøpe så dyre ting for lite jeg :P

Sikkert best å ta 6-12 mnd ;-)

Skrevet

Takk skal dere ha =) Da får jeg satse på 6-12 mnd. og håpe jeg kommer over en brukt eller en på salg. Ellers så får jeg vel bare betale 499 + porto

Skrevet

Finnes den ikke i en butikk nær deg så du får sett den..? :-) min Marius kjole som er 0-3 mnd er 38,5 cm bak i fra skulder og ned til kjolekanten. I fra armhulen og ut er den 18,5 cm. Vet ikke om dette hjelper deg noe men :P

Skrevet

HI: hvor i landet bor du? Jeg bor på østlandet og i morra er det 50% i en barnebutikk her jeg bor, og de selger Marius klær fra ugly :-)

Skrevet

HI: hvor i landet bor du? Jeg bor på østlandet og i morra er det 50% i en barnebutikk her jeg bor, og de selger Marius klær fra ugly :-)

Hvilken butikk og hvor?:)

Skrevet

Hvilken butikk og hvor?smile.png

Ja hvilken butikk, dette lurer jeg også på østlandet er stort,hihi ;)

Skrevet

I nærheten av Kongsvinger ;-) send meg pm for eksakt sted, hehe

Skrevet

I nærheten av Kongsvinger ;-) send meg pm for eksakt sted, hehe

Sendt PM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...