Twintipp og himmelblå Skrevet 11. oktober 2012 #1 Skrevet 11. oktober 2012 Har en sønn på 6 år. Han har alltid vært slik, men noen ganger merker jeg at jeg er bekymret. Han er ellers veldig kvikk og rask, ingen problemer av noe slag. Saken er, når han legger seg, for kvelden, så sovner han så ekstremt fort. Altså, jeg brer over ham, og underveis når jeg drar ned rullegardinen sovner han. Snoren er rett ved sengen. Etter jeg har pakket ham inn i dynen, så kan jeg stryke ham 3 ganger på kinnet, så snorker han allerede. Når han var baby også, så smilte han det ene sekundet og sov bare jeg hadde bøyd meg ned og opp igjen. Sover ikke noe ellers, og legger seg ca. 19.30 og står opp 07.00. Andre som har det slik?
petite fleur Skrevet 11. oktober 2012 #2 Skrevet 11. oktober 2012 Mine barn er definitivt ikke slik, men det hørtes deilig ut! :-) Det nærmeste jeg kommer var vel i helga da vi sov på hotell. Sønnen min på 5 år sa "mamma, jeg kommer aldri til å få sove i denne senga her." "Joda", sa jeg, "bare lukk igjen øynene dine og pust rolig". I løpet av 1 minutt sov han, og det er rekorden her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå