Gå til innhold

Hvor ofte kysser dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg på dere som har vært sammen noen år. Her i huset har vi vært sammen i drøye 4 år, har to barn og alt det der. Vi kysser 1 gang om dagen og det er en suss når vi legger oss. Og kanskje litt kyssing når vi har sex, men jeg syns egentlig det er altfor lite kyssing! Det er jo så koselig..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er godt å kysse. Vi har vært sammen i mange år, og kysser ordentlig mange ganger daglig :)

Endret av *Sommerfrisk*
Skrevet

Flere ganger om dagen. Susser når vi går om morgenen, susser pluss litt til når vi ses igjen om ettermiddagen, kliner kanskje litt i sofaen om vi føler for det, og kliner når vi sier godnatt. Og selvsagt når vi har sex! ;) Kyssing er digg! :D

Har vært sammen i 8 år, 1 barn og 1 på vei. ;)

Skrevet

Hver dag. Et kyss her, et kyss der.

Blir med kyssing og sussing, jeg hatet at tunger blir involvert :P

Skrevet

VELDIG ofte:) vi er noen skikkelig kosegriser. Nusser nesten hver gang vi går forbi hverandre eller er i nærheten av hverandre.

Skrevet

Veldig ofte. Stort sett hver gang vi har sjansen. Vi har vært gift i 4 år.

Skrevet

Noen dager hele tiden, andre dager lite. Men altid før vi legger oss, kliner masse når vi har sex, det beste måten å bli opphisset av hos meg.

Skrevet

Vært sammen i 4 år, kysser flere ganger hver dag :)

Skrevet

Tre barn, sammen i fem år. Kysser i tide og utide;-)

Hver dag, mange ganger om dagen!

Skrevet

Vi har vært sammen i 16 år og kysser hver dag. Det første han gjør når han kommer hjem fra jobb er å gi meg et kyss. :)

Skrevet

Vi kysser alltid "hei- og hadekyss", flere ganger om dagen ellers og litt klinings før det er natta. Kyssing under sex er også en selvfølge;) Kyssing er deilig, og et sikkert tegn(for oss) på at det er følelser i bildet. Vært sammen i 9 år.

Skrevet

Flere ganger daglig =) Vært sammen i 11 år.

Skrevet

Ofte, mange ganger om dagen, og ordentlige kyss (ikke bare "suss") :)

Skrevet

Vi kysser mange ganger om dagen, hver gang en av oss skal gå eller kommer hjem. Men slik kyssing og klining som vi gjorde når vi var nyforelsket gjør vi ikke lenger (høylytte protester fra fjortisene i hus om det er mer enn ett kyss om gangen. For nå er det vist de som skal gjøre slikt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...