Gå til innhold

Er jeg en dårlig mor om jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dropper å lage middag til babyen min idag og bare gir middagsglass? Jeg har bakt brød, og har veeeldig lyst å spise meg mett på det..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh, nei. Hadde du droppet å gi babyen mat i det hele tatt hadde du vært en dårlig mor. Men ingen er dårlig mor ved å gi middagsglass.

Skrevet

Haha. Er du så usikker på deg selv at du må spørre om det her? Jeg syns det er mye mer alarmerende enn at du gir barnet ditt middagsglass. Hvor gammelt er barnet? Kan dere ikke spise brød begge to da?

Skrevet

Hjelpes. Regner med at du egentlig vet svaret selv.

Skrevet

Haha. Er du så usikker på deg selv at du må spørre om det her? Jeg syns det er mye mer alarmerende enn at du gir barnet ditt middagsglass. Hvor gammelt er barnet? Kan dere ikke spise brød begge to da?

hvorfor er du så jævla frekk i tilbakemeldingen din?

Skrevet

Herregud, menneske. Skjerp deg.

Skrevet

For et tragisk spørsmål!!

Har du ikke noe konstruktivt å komme med, så holder du heller kjeft da!

neida, du er nok en like god mor til tross for middagsglasset :) Jeg kjøper alltid middagsglass til knert om vi er på farten rundt middagstider, da jeg ikke gidder å ha veska full av porsjonsposer med fryst mat som blir halvtint og jævlig. Snupp spiser og koser seg hun :)

Skrevet

What?! Seriøst? Du er selvfølgelig ikke dårlig mor om du gir middagsglass! Hvor har du fått det fra? Slutt å analyser hver eneste lille ting du gjør i forhold til barnet, ække sunt ;)

Skrevet

Skulle til å svare det sammen, men med en mykere formulering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...