Gå til innhold

Hvor liker dere best at mannen tar på dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og dette trenger ikke å ha noe med sex å gjøre. Noen har sikkert en mer fysisk mann enn andre men har dere spesielle steder dere liker å bli tatt på eller som mannen er ekstra god på og som han gjør om og om igjen?:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nakken og Stryker meg på kinnet er hyggelig :)

Skrevet

I nakken, under håret.

Men selv etter 20 år kommer han aldri på det av seg selv - er nok litt treig av seg, gubben min...

Skrevet

Akkurat nå liker jeg at han tar meg på magen:-) Det hater jeg til vanlig, da.... Ellers synes jeg det er koselig når han kommer og masserer skuldrene mine mens jeg sitter og holder på med noe... Ikke noe seksuelt over det, da, bare koselig:-)

Skrevet

Når han stryker meg fra baksiden av øret og skrått nedover mot ryggen blir jeg helt smør.

Skrevet

HAN elsker å ta og stryke på rompa, jeg liker egentlig ikke "klassing" av noe slag, selv om det ikke er seksuelt:-P

Men jeg elsker når han kysser meg bak øret og i nakken:-D

Skrevet

Koser med håret og nakken min.. Sukk.. :)

Skrevet

Ser meg i øynene og stryker meg i ansiktet og i bakhodet. Også elsker jeg at han holder bare rundt meg og stryker meg på ryggen. *forelskaaaaa*

Skrevet

Leker med håret mitt og masserer føttene mine, er det beste jeg vet!

Skrevet

Alle steder bortsett fra inni navlen og mellom tærne :)

Skrevet

Elsker når han holder rundt meg inntil seg og stryker meg hardt på ryggen.. Oog, når han tar meg på rompa:p

Skrevet

Når han pjusker meg i håret, eller tar på nakken, stryker meg nedover ryggen... Elsker det!! Det er bare så deilig:) Men han er nok treig gubben min også, for han husker aldri på det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...