Gå til innhold

Beste brunkremen for fet/glinsende hud?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare for å se effekten prøvde jeg loreals BB-cream på min samboer som har litt grove porer og tendenser til fet hud...WOW!

Skrevet (endret)

matt mineralpudder

Endret av EliseAS
Skrevet

No7 som selges på apoteket har fått inne en foundation som skal holde huden matt, kjøpte den for to dager siden og den funker faktisk. :)

Skrevet

Du burde prøve ArtDeco sin long lasting foundation. Den har ingrediense som hjelper fet hud også, dekker supert og sitter godt, ikke for dyr heller!! sett den nettbutikk også

Skrevet

Matt mineralpudder (jeg liker everyday minerals fordi det er rimelig) :)

Skrevet

Ikke anbefal noe til huden i ansiktet fordi det er billig! Men fordi det er bra! Det er det mange som angrer på. Gode ingredienser koster penger, søppel er billig. Det er faktisk snakk om ansiktshuden!

Hilsen hudpleier

Skrevet

Ikke anbefal noe til huden i ansiktet fordi det er billig! Men fordi det er bra! Det er det mange som angrer på. Gode ingredienser koster penger, søppel er billig. Det er faktisk snakk om ansiktshuden!

Hilsen hudpleier

Du hudpleier synes du id er bra? Intrykk av at mange av dere synes det og siden det også er dyrt i Norge må det vel være bra eller? Jeg mener id er søppel som inneholder fy ingredienser. Litt morsomt at det er kjempe billig i usa, er vel iallefall søppel der da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...