L-8 Skrevet 11. oktober 2012 #2 Skrevet 11. oktober 2012 Bare for å se effekten prøvde jeg loreals BB-cream på min samboer som har litt grove porer og tendenser til fet hud...WOW!
EliseAS Skrevet 11. oktober 2012 #3 Skrevet 11. oktober 2012 (endret) matt mineralpudder Endret 11. oktober 2012 av EliseAS
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #4 Skrevet 11. oktober 2012 No7 som selges på apoteket har fått inne en foundation som skal holde huden matt, kjøpte den for to dager siden og den funker faktisk.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #5 Skrevet 11. oktober 2012 Du burde prøve ArtDeco sin long lasting foundation. Den har ingrediense som hjelper fet hud også, dekker supert og sitter godt, ikke for dyr heller!! sett den nettbutikk også
Rediken Skrevet 11. oktober 2012 #6 Skrevet 11. oktober 2012 Matt mineralpudder (jeg liker everyday minerals fordi det er rimelig)
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #7 Skrevet 11. oktober 2012 Ikke anbefal noe til huden i ansiktet fordi det er billig! Men fordi det er bra! Det er det mange som angrer på. Gode ingredienser koster penger, søppel er billig. Det er faktisk snakk om ansiktshuden! Hilsen hudpleier
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #8 Skrevet 11. oktober 2012 Ikke anbefal noe til huden i ansiktet fordi det er billig! Men fordi det er bra! Det er det mange som angrer på. Gode ingredienser koster penger, søppel er billig. Det er faktisk snakk om ansiktshuden! Hilsen hudpleier Du hudpleier synes du id er bra? Intrykk av at mange av dere synes det og siden det også er dyrt i Norge må det vel være bra eller? Jeg mener id er søppel som inneholder fy ingredienser. Litt morsomt at det er kjempe billig i usa, er vel iallefall søppel der da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå