Gå til innhold

joha ull - hvilken str til nytfødt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skjønt at joha er små i str. Hvilken str kjøper dere til nyfødt? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke kjøp mindre enn str 56.

Veldig ofte er den nyfødte større enn 50 cm.

Skrevet

Mi pia e 6 uke i morra, Ho bruke enda str 50. Ho va 3130g og 50 cm ved fødsel. Så veldig forskjellig.:-)

Skrevet

Vi brukte også 50 lenge sist, så har kjøpt 3-4 ullbodyer i 50 nå.

Skrevet

Jenta i var 4kg og 50cm, brukte str.60 (56/62) fra fødsel til nesten 4mnd. Når man kjøper ull er det lurt å kjøpe en str. større enn normalt, da varer den lenger. Er jo ganske dyrt :)

Skrevet

Jeg har veldig god erfaring med Joha ull. Pene ullklær som strekker seg over flere str :) hadde en body i 60 da han var nyfødt, altså 56/62, og den var bare bittelitt stor. Nå er han 12 uker og den er perfekt, og kommer sikkert til å passe en stund til :)

Skrevet

Vi hadde ikke kjøpt mindre enn 56 sist og det var aaaaltfor stort til gutten vår på 3520g og 54 cm. Denne gangen har jeg kjøpt noen i str 50 også. Men det går jo fint an å brette opp armer og slikt. 56 brukte vi veldig lenge.

Skrevet (endret)

Elsker joha! De er ikke små i strl, de er gjennomsnittlig vil jeg si...just sayng.

Men det som er lurt er f.eks å kjøpeull uten føtter, da varer klærene lengre merker jeg her...føttene er ikke alltid samkjørte med lengde på bukser, hvis du forstår :)

Endret av Mon tro..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...