Gjest Heartbroken Skrevet 11. oktober 2012 #1 Skrevet 11. oktober 2012 Ja, sånn føles det ihvertfall!! I løpet av 2,5 år har jeg vært gravid i 21 mnd med kvalme og oppkast hver jæv..... dag - og nå er jeg sååååå lei!!! Og enda har jeg ingen baby hos meg. Det er to uker til termin og jeg går rundt som en olm binne og bare venter og håper på at noen skal gi meg en grunn til å bli skikkelig og ubehersket rasende Men mine kjære har luktet lunten og er irriterende eksemplariske!!! Tilogmed fjortisen er hjelpsom og overbærende - går ikke det mot alt naturen står for sånn egentlig??? Jeg kjenner at jeg virkelig er i humør til å imøtekomme litt tenåringstrass! Mannen er klok nok til å stort sett holde seg i garasjen, og når han er inne lager han mat til meg og er bare grei - man kan jo ikke krangle på det heller?? Aaaarrrrggghhhhh - gi meg en grunn til å rase litt da....Bare en bitteliten utblåsning så tror jeg at det hjelper
Blåttkryss Skrevet 11. oktober 2012 #2 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg kan! Jeg kan! *Hånda i været* Ehem... Kremt: Det er da ikke sååå ille å kaste opp...Man er jo ikke syk selv om man er gravid! "
mamma_bergen Skrevet 11. oktober 2012 #3 Skrevet 11. oktober 2012 Vel sånn er det å være gravid,det må jo du skjønne også. Så du har det ikke verre enn alle andre,så jeg syns du skal slutte å syte sånn!! *Hjalp det?*
kamik Skrevet 11. oktober 2012 #4 Skrevet 11. oktober 2012 He he... Synes jeg ser deg, det ryker sikkert ut av både nese og ører :-) Snart i mål nå! Og du fortjener så inderlig å få den lille deilige myke bylten i armene snart! Og få sniffe inn den deilige babylukten! Jeg har fått med meg litt av hva du har gjennomgått, så jeg unner deg så veldig den store premien som er rett rundt hjørnet nå! Familien din høres herlig ut, men har du ingen kjipe naboer? Eller vet om en butikk med kjipe ansatte som du kan frese til? Men det er snart over, om et par uker har du baby i armene og harmoni i sjela :-)
Gjest Heartbroken Skrevet 11. oktober 2012 #5 Skrevet 11. oktober 2012 Mye hjelp i dere, må jeg si Dere får meg jo bare til å smile og syns dere er herlige! Har ikke engang en eneste litt kjip nabo (hadde ên, men hun døde) og la frustrasjonen gå ut over.. Jeg prøvde meg å skjelle på mannen i går fordi han hadde tatt et kakestykke uten å spør, men selv jeg hørte hvor patetisk det ble, så det falt litt i fisk det også Men snart, snart er det over - for jeg har da aldri hørt om noen som er evig gravid???
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 11. oktober 2012 #6 Skrevet 11. oktober 2012 Ehm ehm.. Hvor dårlig er du eeeeegentlig? Litt kvalme må man jo regne med.. Graviditet er jo ingen sykdom (det sjefen sa til meg) er sikkert mange som er dårligere enn deg, så bare vær takknemlig du haha! Nei huff!!! Håper du snart har gullet i armene, så er alle plagene glemt ei stund men det er lov å rase litt.. Finn noen å klikke på som du ikke bor med f.eks. Postmannen? Kassadama? Nabon? BIKKJA til nabon? Ja det er mange å velge i Gog bedring både i form og humør
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 11. oktober 2012 #7 Skrevet 11. oktober 2012 Oi.. Nå så jeg at du bare hadde en død nabo.. Småfuglene i hagen? Om du ikke har hage, kan du rase over at du ikke har en ?
Magia Skrevet 11. oktober 2012 #8 Skrevet 11. oktober 2012 Du burde ikke ha barn hvis du ikke tåler å være gravid en gang. Jeg har vært gravid selv, så jeg vet hva det handler om. Jeg merka ikke noe til kvalme, oppblåsthet eller annet, og ikke gikk jeg rundt og kjefta på folk heller. Herregud da menneske, går det an å overdramatisere mer?? å være gravid er det beste som finnes i verden. Alltid. Punktum.Tenk på de som ikke kan bli det!
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 11. oktober 2012 #10 Skrevet 11. oktober 2012 Vent.. Ser ut som jeg glemte SMILEFJÆÆÆS
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. oktober 2012 #11 Skrevet 11. oktober 2012 Skulle til å si det samme som Sug Lut- har naboene med katt flytta?
Liv & Røre Skrevet 11. oktober 2012 #12 Skrevet 11. oktober 2012 Det er egoistisk av deg å ikke tenke på alle som ikke kan bli gravide. Så nyt kvalmen din til det fulle du!
Gjest Heartbroken Skrevet 11. oktober 2012 #13 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg vet ikke helt hva som har skjedd med kattefillene, kanskje de leser DIB? Ihvertfall så er det så sjelden de våger seg inn i hagen vår for tiden at jeg mistenker de for å ha fått nok av høye hyl og viftende armer - irriterende nok!!
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 11. oktober 2012 #14 Skrevet 11. oktober 2012 Kan ikke fatte og begripe at du ikke har noen å krangle med! At vi samme dib du og jeg eller har du en sensurert versjon? Btw jeg skal få katt ikke inne katt, men sånn gjør som jeg vil katt:) Så må du jo klare å nyyyyyyyte siste tiden! Herregud da nok av folk som har det værre enn deg!
Gulosten™ Skrevet 11. oktober 2012 #15 Skrevet 11. oktober 2012 Du kan få naboen min Han blir aldri ferdig med å bygge huset sitt og derfor bodde han i en brakke på utsiden. Denne har han fjernet, men tomta hans ser ut som søppeldynge. Den gamle dassen sin lar han til og med ligge der ute så vi ser rett ned på den fra kjøkkenet!! Juling skulle han hatt...
Iiiiik Skrevet 11. oktober 2012 #16 Skrevet 11. oktober 2012 Herlighet, har du vært gravid i 102 uker uten å få en baby i armene? Da burde du jo bare være glad for dette svangerskapet. å syte nå? Nei, vet du hva, det går da ikke an! Dessuten kan du jo tenke på barna i Afrika eller dem som har en mann som slår eller fjortiser som kommer fulle hjem. De har det tøft de! Eller tenk på elefanter som er gravide i tre år, de har noe å klage over. Og de får jo dessuten en unge med snabel og digre ører som lønn for strevet, det slipper jo du. Du kan forresten få låne noen udugelige kolleger av meg hvis du trenger noe å være noen å være irritert på. Kan by på en som ikke møter på jobb, men unnlater å si ifra. Har en annen som aldri har tid til det som er hennes oppgaver og alltid overlater det til noen andre. Your choice. Du kan få dem begge hvis du vil.
Gjest Heartbroken Skrevet 11. oktober 2012 #17 Skrevet 11. oktober 2012 Takker for gode forsøk, men problemet mitt er ikke å finne irritasjonsmomenter (de står i kø) men å finne noen å få aggresjonen ut på! Det er ikke lett å være en tikkende hormonbombe når alle rundt meg lister seg så lett på tå Men det går nok mot bedre tider bare lillegull bestemmer seg for å hilse på oss. I mens får jeg tenke på barna i Afrika og de ufrivillig barnløse, kanskje jeg blir litt mildere stemt da
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2012 #18 Skrevet 11. oktober 2012 Jeg som aldri hisser meg sånn opp kylte en del ting i gulvet for noen dager siden - tro meg jeg hadde god grunn!!! Det var faktisk en god følelse, så kanskje har du noe du kan kaste og bråke med, noe du ønsker deg nytt av som du kan "miste" (les slenge med stor kraft) i gulvet og ødelegge. Jo mer lyd jo bedre!!! Min første tanke da jeg leste overskrifen din var forøvrig "Heartbroken the Elephant".... de går jo i evigheter gravid
Mammaaaaaa Skrevet 11. oktober 2012 #19 Skrevet 11. oktober 2012 Tror ikke det er så gale som du skal ha det til, du faker sikkert! (går du ikke i lufta nå, så vet ikke jeg!)
BareMas Skrevet 11. oktober 2012 #20 Skrevet 11. oktober 2012 Klikk på det snikende ullteppe du har av en mann, kjeft på fjortissen for at han ikke oppfører seg som en skikkelig fjortiss! synes det er merkelig at ikke du som hormonell gravid og fjortissen som hormonell fjortiss ikke har daglige fighter dere i mellom, for her er det mye hormoner ute å går!
Niccoline *savner_kulemage* Skrevet 11. oktober 2012 #21 Skrevet 11. oktober 2012 Skal jeg komme på døra di, polstret, og tirre deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå